מי משחית שלטי חוצות של מפלגת הליכוד בחדרה? במספר מוקדים בעיר הושחתו שלטי חוצות של הליכוד, כשעל חלקם רוסס ספרי צבע ועל אחרים הודבקו מדבקות מרובות בגנות הרפורמה המשפטית ומפלגת השלטון.
2 צפייה בגלריה
שלט בחירות של הליכוד שהושחת בגבעת אולגה
שלט בחירות של הליכוד שהושחת בגבעת אולגה
שלט בחירות של הליכוד שהושחת בגבעת אולגה
(צילום: אלבום פרטי)
בחלקו הצפוני יותר של כביש 4, למשל, הודבקו על חלק משלטי הליכוד מדבקות עם כיתובים המתנגדים לרפורמה והמתארים את הליכוד כמושחת. בשכונת גבעת אולגה רוססו פניו של בוזגלו בשלט החוצות בספריי. בוזגלו אף העלה תיעוד מהשטח באולגה, בדף הפייסבוק שלו בצירוף השאלה: "למי מפריעים השלטים שלי באולגה"?

2 צפייה בגלריה
שלמה בוזגלו. שכרו יעמוד על 100% משכר סגן ראש רשות
שלמה בוזגלו. שכרו יעמוד על 100% משכר סגן ראש רשות
שלמה בוזגלו. "הניסיון לפגוע לא יצלח"
(צילום: אלעד גרשגורן)

בכל מערכת בחירות אחרת, הייתה מופנית אצבע מאשימה כלפי מתחרים פוליטיים, אולם מאחר ומדובר בשנה בה החברה הישראלית שסועה לשניים, מתנגדי רפורמה ותומכי רפורמה, האצבע המאשימה מופנית כלפי מתנגדי הרפורמה, שמזהים את הליכוד המקומי ביחד עם מפלגת השלטון.

קראו גם:

כזכור, לפני כשבוע גם הושק מטה וקמפיין הבחירות של הליכוד בסמטת פלטרין בחדרה ולמקום הגיעו עשרות מפגינים מתנגדי רפורמה, שביקשו למחות מחוץ למטה.
שלמה בוזגלו מסר: "הניסיון של מתנגדי רפורמה להשפיע על הבחירות המוניציפאליות ולפגוע בסיעת הליכוד בראשותי לא יצלח. העובדה שהמפגינים ניסו להפריע לנו, גם בכנס הפתיחה המוצלח, רק מחזקת אותנו ותעיר את מצביעי הליכוד לצאת בכל הכוח ולהצביע מחל למועצה".