מערכת הבחירות בחדרה אולי מנומנמת, אבל לפחות בכל הנוגע למפלגות הדתות והחרדיות הגזרה רחוקה מלהיות שקטה לקראת הבחירות המקומיות שייערכו באוקטובר.
3 צפייה בגלריה
הפרסום החדש של "המחנה המאמין". משמאל: הרב נורדמן
הפרסום החדש של "המחנה המאמין". משמאל: הרב נורדמן
הפרסום החדש של "המחנה המאמין". משמאל: הרב נורדמן
(צילום: אלבום פרטי)
מתחת לפני השטח, נרקמות קואליציות, משאים ומתנים מבשילים, תומכים מובהקים של סיעה, מייצגים עכשיו את המתחרה שלה וסקרים מתבצעים באופן תדיר. הבעיה היא שפעמים רבות יש נציגים של אותו מגזר בכמה מפלגות דבר שגורם לבלבול.
בחדרה הורמו גבות כשבשלטי החוצות ובפרסומים של "המחנה המאמין" – איחוד המפלגות הדתיות והחרדיות, בראשות בועז ביטון, מככבים אליהו בוסקילה, בועז ביטון ולא אחר מהרב בנצי נורדמן, שהודיע לאחרונה על פרישתו. יתרה מזו, כבר ידוע כי מחליפו של הרב בתפקיד יהיה יד ימינו לירון עמר.
"יש כאן הטעיה של הציבור באופן הכי בוטה שאפשר. בנצי פרש, אם כן מדוע הוא מככב בפרסומים כאילו הוא רץ למועצה?" אומר גורם במערכת הפוליטית. "במלל של אותם פרסומים כדי להכשיר את זה נכתב: 'המחנה המאמין בראשות בועז ביטון ובנשיאות הרב בן ציון נורדמן'. מה זה נשיאות? האם מדובר בבית כנסת? למה לזרות חול בעיני הציבור? מדוע מסתירים את לירון ובנצי מופיע במקומו בפרסומים?"

3 צפייה בגלריה
(בועז ביטון. "הבית של כל הציבור המאמין" | צילום: פרטי, מהעמוד של בועז ביטון, שס חדרה)

בפרסום גם מופיעות הסיעות החברות ב"מחנה המאמין". "אליהו בוסקילה שהוא חלק מהאיחוד הזה מוצג כנציג הציונות הדתית ולא כך הוא", אומר גורם במערכת הפוליטית. "מדובר בהטעיה. כשהציבור מבקש לבחור בנציג הציונות הדתית הוא חושב שזה נציג המפלגה הארצית. בוסקילה הוא לא הנציג של המפלגה בשום אופן. גם במקרה זה, הטעיה בוטה ומכוונת".
בהקשר הזה יש לציין כי סא"ל, אורן צור, נציג מפלגת הציונות הדתית, הצטרף לאחרונה למפלגת "זהות יהודית" בראשות מלכיאל אלבז. יהודה ולד, מנכ"ל מפלגת הציונות הדתית אכן אישר את הדברים ואמר: "הנציג הרשמי של מפלגתנו בחדרה הוא אורן צור. כולנו תומכים בו ומאחלים הצלחה לכלל המתמודדים".

3 צפייה בגלריה
אורן צור. הצטרף ל"זהות יהודית"
אורן צור. הצטרף ל"זהות יהודית"
אורן צור. הצטרף ל"זהות יהודית"
(צילום: אלבום פרטי)

בועז ביטון מסר: "לעיר חדרה קרה נס ובעוד שבשאר מדינת ישראל מתקיים קרע נורא ומריבות בין אחים, העיר חדרה השכילה להתאחד כולה תחת מחנה אחד. המחנה המאמין.

קראו גם:

הזכויות לאיחוד הזה משתייכות לכמה אנשים וביניהם הרב בן ציון (בנציון) נורדמן, נשיא המפלגה, איש של שלום ואהבת אמת. 'המחנה המאמין' בחדרה הוא הבית של כל הציבור המאמין בעיר. החל מחרדים, דתיים, מסורתיים וחילונים מאמינים. בתוך כך גם הציבור הציוני-דתי-לאומי. אנו מבקשים שלא להתייחס לכל טענה שנשמעת מאי אלו אנשים אשר חפצים בפילוג העיר ובצורה חסרת אחריות מריצים רשימות עצמאיות אשר ברור שלא יעברו את אחוז החסימה ויגדילו את הכוח לכל החפצים ברית היהדות בעיר. מאחר וחרטנו על דגלנו איחוד וריפוי הפצעים הלאומיים כאן בתוך עירנו, אנו נמשיך להתעלם מאי אלו טענות. כוחנו באחדותנו ובכך נמשיך ומזמינים את כל העיר להצטרף אלינו.
פורסם לראשונה: 15:42, 07.09.23