"אני בטוחה שיהיה סגר וכבר מתכוננת לזה. נכון שהתחלנו לחזור בקצב איטי, אבל מצד שני מתכוננים לסגר. כאומנית אין לי הרבה מה לעשות חוץ מלשבת ולהמשיך לכתוב ולהלחין. אולי אפשר לסגור לחודש-חודשיים. נהיה ללא עבודה והופעות, אבל רק שנגמור עם המצב הזה ונחזור לשגרה". כך אמרה השבוע נוי פדלון זמרת יוצרת מצליחה, תושבת פרדס חנה-כרכור.
1 צפייה בגלריה
נוי פדלון
נוי פדלון
נוי פדלון
(צילום: נונה קרן)
קראו עוד:
פדלון הוציאה בשבוע שעבר את שירה החדש "צ'ייסר". "השיר החדש שלי יוצא השבוע כאשר במקביל יש לא מעט ביטולים של הופעות מצד עיריות, מוסדות וכל מיני גופים שלא רוצים הופעות עם קהל. יש גם אירועים בסימן שאלה. אנחנו נתמודד עם זה כמו שהתמודדנו בעבר".
פדלון כותבת שירים לזמרים כגון עומר אדם, משה פרץ, איתי לוי ועוד. למרות התפרצות הקורונה, המשיכה להופיע כאשר הופעתה האחרונה הייתה בזאפה. "האולם היה מלא בקהל שמשתוקק להופעות. חבל שאנחנו נמצאים במצב הזה עם הגבלות ודיבורים על סגר. רק התחלנו להתאושש ולחזור לשגרה וכבר מתחילים לחזור אחורה".
לדברי פדלון, במקרה שיהיה סגר לאומנים אין הרבה מה לעשות "אני מאוד מקווה שלא יהיה סגר, אבל אם לא תהיה ברירה אז אין מה לעשות. עברנו את הקורונה בעבר ואנחנו כבר יודעים איך נתנהל ומה לעשות ואני מקווה שנעבור אותה גם הפעם. אני ממשיכה לכתוב, להלחין, כותבת גם לזמרים אחרים. בינתיים האומנים מתפרנסים מתמלוגים, אבל זה עדיין לא מספיק. המחסור בהופעות מורגש אצל הזמרים".
פדלון אינה מבקרת או מתנגדת להנחיות החדשות: "אם זה מה שצריך לעשות בשביל לחזור לחיים נורמליים אז שיעשו. רק שלא ימשכו אותנו לעוד הרבה זמן. אפשר לספוג חודש או חודשיים, אבל שלא ישאירו אותנו על חוט השערה".
לעדכונים: חדשות חדרה