מחר בשעה 10:00 בבוקר יחנך ב"מול החוף וילג'" הסניף החדש של "הגלגל של שרדר" מבית היוצר של כוכב הטיק טוק, גמליאל אדרי, שכבר פתח סניף בכורה בראשון לציון.

שווארמה שרדר נפתחת בחדרה
(צילום: אלבום פרטי)

אדרי פרץ לתודעה ברשתות החברתיות כמבקר שווארמה ברחבי הארץ, שטבע מטבעות לשון כמו "שיפקה קטנה לפתיחת התיאבון", "אווזים אווזים בואו לשרדר" ו-"צמרמורות צמרמורות", ששגורות בשיח ובסלנג של כל חובב טיק טוק.
רונן ניב (41), אחד הבעלים של העסק שמושתת על כוכב הטיק טוק ומומחה השווארמה אדרי סיפר: "אנחנו שישה בעלים, ארבעה גולנצ'יקים, צנחן ועוד אחד מגבעתי. לכן גם שם החברה שלנו 'סגול וחום' בגלל צבעי הכומתה. מאחר וחלקנו גולני, לא הסכמנו שיהיה אדום בשם החברה", הוא צוחק. "כולנו מתגוררים ביישובי חיננית בשקד, אבל מקור מוצאנו מחדרה, פרדס חנה. השותפים לעסק חוץ ממני הם בשנות העשרים לחייהם".

2 צפייה בגלריה
שרדר בשווארמה. טעמים ייחודיים
שרדר בשווארמה. טעמים ייחודיים
שרדר בשווארמה. טעמים ייחודיים
(צילום: אלבום פרטי)

"גמליאל אדרי, המכונה שרדר, יהיה כמה פעמים בשבוע בסניף, יסובב את הגלגלים, יהיה נוכח", ממשיך ניב. "הוא היה מבקר שווארמות בטיק טוק והיה עושה את זה בצורה מגניבה עם משפטים כמו 'שיפקה קטנה לפתיחת התאבון' ו'צמרמורות צמרמורות' שאנחנו גם שמנו בשילוט שלנו. מאז ששמנו בחזית את השלט 'השווארמה של שרדר' אנשים לא מפסיקים להצטלם לידו ולשלוח לאדרי אינסוף הודעות ושאלות מתי פותחים בחדרה. הדיבור הוא שמחר נשבור שיא של 3,000 איש שיגיעו לפתיחה, להצטלם ולהנות. הכול מעוצב מאוד מגניבוש, אינסטגרמי וטיקטוקי כזה".

2 צפייה בגלריה
הבעלים. כולם צעירים מהאזור
הבעלים. כולם צעירים מהאזור
הבעלים. כולם צעירים מהאזור
(צילום: אלבום פרטי)

סוד הקסם של אדרי או "שרדר" הוא לא רק בחן בו הוא מגיש את ביקורת השווארמות שלו, אלא שלאורך הדרך, צבר ניסיון כה רב בתחום, שכבר יש לו מתכונים משלו, וגלגלים ותבלונים ייחודיים.
"יש לו שמונה גלגלי שווארמה", מספר ניב. "אצלנו יש גם גלגל מולארד, גלגל אנטריקוט, גלגל כבש טהור, גלגל נתח קצבים, גלגל דונר. יגיעו מחר חובבי שווארמה מכל הארץ לטעום את הדבר המיוחד הזה, לאו דווקא רק בני נוער. אנחנו הסניף הראשון מחוץ לראשון לציון".

קראו גם:

למה דווקא בחדרה?
"בחרנו בחדרה כי היא עיר של שווארמות והווילג' הוא מקום מצוין שמגיעים אליו מכל הארץ. ברשתות החברתיות פנו אליו אנשים שכתבו שמתכוונים להגיע מאילת, מחיפה, מבאקה אל גרביה, מדליית אל כרמל ומבאר שבע. בנוסף, לפתוח עסק בחדרה כשאנחנו במקור מחדרה זה הכי כיף שיש".