האם חברות הביטוח מציעות ביטוח נסיעות לכל יעד בתקופה זאת?
ביטוח נסיעות הוא ללא ספק ביטוח חשוב. פוליסת הביטוח דואגת לכסות את האדם מהיבטים שונים כאשר הוא מצוי בחו"ל. אדם שלא מבטח את עצמו, יידרש להתמודד באופן עצמאי מבחינה כלכלית עם כל נזק, מחלה או פגיעה כלשהי שתגרם לו בחו"ל. מכיוון שללא ספק לא כדאי להתמודד עם סיטואציות מורכבות שאינן מתרחשת במדינה שאתם מכירים מבחינת הבירוקרטיות השונות שבה ואופן הטיפול במצבים שונים, אין ספק שביטוח נסיעות לחול הוא חובה. גם בתקופת הקורונה, ביטוח נסיעות לחול הוא דבר חשוב מאוד. ביטוח נסיעות לחול קורונה מוצע כיום על ידי חברות ביטוח שונות. יחד עם זאת, כדאי לדעת כי בתקופת הקורונה מרבית חברות הביטוח לא מבטחות את יבשת אמריקה ובפרט את ארה"ב. כמעט מחצית מהחברות אינן מאפשרות רכישת ביטוח לכל יעד ולכן, טרם אתם בוחרים לטוס ליעד כזה או אחר, חשוב מאוד שתבדקו האם ישנה חברת ביטוח שמבטחת את היעד המדובר.
1 צפייה בגלריה
ביטוח נסיעות לחול קורונה
ביטוח נסיעות לחול קורונה
ביטוח נסיעות לחול קורונה
(צילום: CANVA)
מה קורה אם אתם נדבקים בקורונה בחול?
אחת השאלות החשובות שלא מעט אנשים שואלים את עצמם טרם הם בוחרים חברה שתבטח אותם בחול היא: מי ישלם את ההוצאות הרפואיות אם הם ידבקו בקורונה בחו"ל. מדובר על שאלה שבהחלט חשוב לשאול שכן, במציאות שאנו חיים בה כיום, הדבקות בקורונה עלולה להתרחש בכל זמן ובכל מקום. לכן, חשוב מאוד לדעת שגבולות האחראיות במקרה של קורונה, משתנים בהתאם לפוליסות השונות. אולם, ישנם כיום חברות ביטוח המציעות במסגרת הפוליסה שלכם תשלום על עלות הוצאות הקשורות לטיפול רפואי לרבות אשפוז במקרה שבו אדם חולה בקורונה. כמו כן, ישנן חברות המציעות שירות ביקור או צ'אט עם רופא מהטלפון הנייד בכל מקרה של חששות או אי בהירויות לגבי המצב הרפואי של האדם. חברות הביטוח מודעות לכך של וירוס הקורונה עלול להיות השפעה משמעותית על אדם שיש לו מצב רפואי קיים חריג ועל כן, חלק מחברות הביטוח לא יבטחו אדם בעל מחלות רקע שיכולות להיות מסוכנות במידה ויחלה במחלת הקורונה וחלק מהן פשוט ידרשו מאדם כזה מחיר גבוה יותר.
האם אפשר לרכוש ביטוח נסיעות לכמה יעדים בחול בקורונה?
בתקופת טרום קורונה, כל אדם היה יכול לטייל ולדלג בין מדינה למדינה. אולם כיום, מאחר וחברות המאפשרות ביטוח מגבילות את היעדים, הן ידרשו מכל אדם שמעוניין לבטח את עצמו בביטוח נסיעות לחול, לעדכן מראש את החברה בכל היעדים בחול שהוא מתכנן לבקר בהם. בהתאם ליעדים הללו החברה תחליט האם לבטח את האדם או לסרב לבקשתו.
כיצד בוחרים ביטוח לחול בקורונה?
אם אתם טסים לחול ואתם תוהים ביטוח נסיעות איפה כדאי לעשות בתקופה זאת, כל שעליכם לעשות זה פשוט לבצע השוואת מחירים והשוואה באופן כללי בין הפוליסות שמציעות חברות הביטוח השונות, היעדים שהן מכסות, מה כוללת הפוליסה שהם מציעים וכמובן: מהו המחיר על הפוליסה שאתם זקוקים לה. לאחר שתבדקו בצורה הטובה ביותר מה מציעה לכם כל חברה בביטוח נסיעות בתקופה זאת, תוכלו לבחור את הביטוח המשתלם והמתאים לכם ביותר מכל הבחינות.