ההפיכה של העולם לכפר גלובלי אחד קטן פתחה בפני כולנו אין ספור אפשרויות בנושאים שונים. ביצוע עסקים עם גורמים בצד השני של העולם היא בהחלט אפשרית וקלה לתפעול וכל מי שרוצה לבצע השקעות, יכול לבחור בין כמה תחומים שונים. השקעות בשוק ההון ובפרויקטים שונים הן אפשריות ורווחיות, אם כי אחד התחומים הרווחיים ביותר הוא כמובן תחום ההשקעות בנדל"ן, אך השאלה היא כיצד עושים זאת נכון. הכניסה של יזמים לשוק הנדל"ן היא אינה פשוטה, ודורשת לא מעט ידע וניסיון, אך כמובן שעם קצת תעוזה ואסרטיביות, אפשר לדלג מעל המכשולים ולהבין שמדובר בעסק רווחי מאוד. את המסלול המקצועי ביותר ללימודי יזמות נדל"ן תוכלו למצוא במכללה המובילה אורין שפלטר אשר מציעה מגוון מסלולים ושיטת לימוד מנצחת.

2 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)

הסיבה שהשקעות הנדל"ן בישראל הן כל כך פופולאריות היא הפריחה הנדל"נית בה נמצאת ישראל. יש היום אין ספור פרויקטים מעניינים בישראל מצפון ועד דרום, אם כי המחירים הם יחסים גבוהים. עם זאת, בעוד מחירי הנדל"ן במרכז רק עולים, בצפון ניתן למצוא פנינים אמיתיות שיכולות להניב תשואה מרשימה עם טיפול נכון של הנכס, מבחינה של טיימינג של קנייה ומכירה וכמובן שיפוץ לפני מכירה. כדי לקנות את הנכסים הטובים ביותר שיש לצפון להציע, צריך לקבל את ההכשרה הנכונה והרבה אנשים שואלים את עצמם איפה ללמוד יזמות נדל"ן בצפון ואיפה מקבלים את המידע האיכותי ביותר, והתשובה היא שהאופציות אכן קיימות.

יתרון משמעותי

יתרון נוסף ומשמעותי מאוד בשווקי נדל"ן בצפון הארץ קשור לגמישות של היצע הנכסים ושל סוג ההשקעה. אפשר לבחור בין השקעה לטווח קצר או ארוך, כחלק מקבוצת רכישה ועוד לא מעט אפשרויות. ברגע שנכנסים לתחום, מבינים כי יש לא מעט אופציות מעניינות מאוד ואפילו פרקטיות יותר ממה שחשבתם. אחד האתגרים הגדולים בקניית נכס הוא כמובן העניין הבירוקרטי, אך בסופו של דבר, כאשר מגיעים עם הידע הנכון, אפשר לזרז עניינים ולקדם את קניית הנכס בצורה משמעותית. התחזיות לגבי צפון הארץ הן חיוביות ביותר, והצפי הוא שהנכסים יביאו תשואה גדולה ובאחוזים גבוהים במיוחד.

2 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)

השקעה בדירה בישראל בשוק הנוכחי צפויה להניב תשואה של בין 3 ל-5.5 אחוזים לשנה, כאשר הנתון הזה משתפר כאשר עולים מעלה במעלה המפה. בצפון תקבלו את הגבול העליון של התשואה, שכן יש בה נכסים איכותיות, שכונות חדשות ומושכות ואזורי מסחר ועסקים ברמה גבוהה. בסופו של דבר, אנשים שבוחרים להשקיע בנדל"ן מסחרי בסיכון גבוה, יכולים להשיג תשואה עצומה בהתאם להצלחה המסחרית והשיווקית של המקום אך גם צריכים להכיר את הסיכון שיש בהשקעות מסוג זה. בצפון האופציות הן נרחבות, ותשומת הלב בהחלט נסה לכיוון הזה. ביצוע השקעות נדל"ן בצפון הארץ מגיעות כמובן עם אתגרים וקשיים מובנים. עבור אנשים מהמרכז, ישנו קושי הניהולי ברמת המיקרו ואין הכרה מספיק טובה של האזור ושליטה אמיתית על השוכרים של הנכס, לבטח אם מדובר בנכס המיועד להשכרה בטווח הקצר. גם כל עניין השיפוצים אינו פשוט, גם מבחינה טכנית וגם מבחינה כלכלית ובחירת אנשי המקצוע הנכונים ולכן, חשוב מאוד להכיר כל אלמנט באזור של הנכס שלכם. הכשרה נכונה במסגרת כמו קורס יזמות נדל"ן תעזור לכם לקבל את כל האינדיקציות לגבי זיהוי נכס איכותי ושווה לכם כסף רב.

מכלול של אלמנטים

נכס טוב הוא לא רק יפה, ולא רק מעוצב, הוא גם נמצא בשכונה הנכונה, עם הדמוגרפיה הנכונה ועם אפשרויות פיתוח תחבורתי ותרבותי, על מנת שערך הנכס יעלה בשנים הקרובות. נכס להשקעה צריך לקבל תשומת לב שונה מנכס למגורים, מכיוון שהמטרה היא לספק לשוכרים את מה שהם צריכים, אך בעיקר לדאוג לכך שהטרחה תהיה שווה את הרווח. רק כאשר לומדים את המקצוע עד הסוף, אפשר למקסם את ערך הנכס ולהצליח להכניס כסף טוב בצורה פאסיבית.
לפרטים נוספים אודות לימודי יזמות נדל"ן או כל תחום אחר במכללת אורין שפלטר חייגו 077-3626143