ספיר בורגיל, אחת הכוכבות הגדולות של האח הגדול בעונת 2023, הודחה אמש במפתיע מהבית הכי מפורסם במדינה והותירה דיירים רבים בהלם.
3 צפייה בגלריה
המפגש המרגש של ספיר בורגיל עם משפחתה
המפגש המרגש של ספיר בורגיל עם משפחתה
המפגש המרגש של ספיר בורגיל עם משפחתה
(צילום: מתוך סרטון שפורסם בדף הפייסבוק "האח הגדול" של רשת 13)
ספיר, תושבת עומר, נכנסה אל הבית בנווה אילן יחד עם אחיה שניר, אחרי שהשניים לא דיברו במשך תקופה ארוכה עקב סכסוך ביניהם. היא פיתחה בבית מערכת יחסים רומנטית עם אברהם אקלום, שידעה עליות ומורדות.
ספיר נחשבה כ"אמא" של הבית, היא הכינה את הארוחות וערכה את התקציב השבועי. היא נכנסה שוב ושוב לעימותים עם הדיירת הדומיננטית סתיו קצין, מה שאולי גרם לכך שתודח אמש.
בראיון שנערך עימה זמן קצר לאחר ההדחה ופורסם בדף הפייסבוק "האח הגדול", היא אמרה שקצת הופתעה וקצת הרגישה שההדחה עומדת להגיע אבל היא "עוד מעכלת". כשנשאלה לאיזה דייר היא הכי התחברה בבית, סיפרה ספיר שלאחיה שניר ולאברהם.

3 צפייה בגלריה
ספיר בורגיל עם הקארה הקצר
ספיר בורגיל עם הקארה הקצר
ספיר בורגיל בבית האח הגדול
(צילום מסך מתוך האח הגדול, רשת 13)

באופן לא מפתיע, הדייר שהיא הכי פחות התחברה אליו היא ענתה: "אני די מאמינה שהתחברתי לכולם, אבל הכי שונה ממני באופי היתה סתיו".
כשספיר נשאלה למה היא הכי תתגעגע בבית האח הגדול, היא ענתה: "למלון 10 כוכבים הזה".
ומה הדבר הראשון שהיא עומדת לעשות מחר? "חברות, לראות את הכלבים, לפגוש את המשפחה".
ועם מי ספיר תשמור על קשר בחוץ? לדבריה, היא תשמור על קשר עם כולם. כן, כן, קראתם נכון - היא תשמור על קשר גם עם היריבה שלה בבית סתיו קצין' "למרות כל חילוקי הדעות".

3 צפייה בגלריה
סתיו קצין
סתיו קצין
סתיו קצין. תשמור איתה על קשר
(צילום: רן יחזקאל)

קראו גם:

ספיר הוסיפה בראיון שלא הייתה משנה שום דבר ממה שעשתה בבית. לדבריה, "אני חושבת שדי אהבו אותי ואם לא שיבושם להם". מי היא חושבת שיזכה? "אני מאוד רוצה שאחי, אבל לדעתי אברהם יזכה". ומי המודח הבא לדעתה? עדן.
הפגישה עם משפחתה של ספיר היתה מאוד מרגשת. היא חיבקה במשך זמן ארוך את אמה ואת האנשים האהובים עליה ונרשמו לא מעט דמעות.
מה מצפה לספיר בהמשך? ובכן, בגלל שהיא היתה דיירת כל כך פופולארית היא צפויה להשתתף בהשקות רבות ולמצות כל רגע מ-15 דקות התהילה ואולי אף יותר. ייתכן שגם יציעו לה קמפיינים פרסומיים ונראה שהיא בהחלט עלתה על הגל. אם תמשיך לשמור על המומנטום, סביר להניח שיציעו לה גם להשתתף בתוכניות ריאליטי נוספות. בינתיים, עד סוף העונה ספיר תתמוך באחיה ותקרא להצביע לו. נאחל לה הצלחה בחזרה למציאות.
פורסם לראשונה: 11:01, 20.08.23