מאבטח בית ספר חמוש בן 82 מיבנה, הופתע לפני חודש כאשר אלמוני חבוש בכובע גננים (כובע עם פיסת בד המכסה את העורף) ועטוי במסכת קורונה, התנפל עליו באלימות, גרר אותו על הקרקע, חטף מעליו את האקדח, ונמלט מהמקום סמוך לשעה 11 וחצי בבוקר.
1 צפייה בגלריה
מואשם שירה לעבר מתפרעים ערבים בבית חנינא
מואשם שירה לעבר מתפרעים ערבים בבית חנינא
שדד את האקדח מהמאבטח
(צילום המחשה: shutterstock)
קראו עוד:
שוטרים שהגיעו למקום הצליחו לאסוף מידע רב ומדויק וקיבלו תיאור של החשוד במעשה. לא רק המאבטח שנשדד מסר תיאור מלא, אלא גם שכנה שהייתה עדת ראיה וראתה חלק מהאירוע, מוכר בקיוסק הסמוך לבית הספר ומצלמות המקום שלו סייעו לאיתור השודד.
כעבור שעה אחת בלבד לאחר האירוע, אותר השודד, עבריין בן 30 מחריש שלו 13 הרשעות קודמות, ובהם גם עבירות נשק ואלימות, עליהן ריצה מספר מאסרים בכלא.
מחקירת האירוע עולה כי העבריין הגיע עם אביו הגנן לעבוד ביבנה, אך לדברי אביו, עם הגעתם, בנו נעלם לו. בסריקות בסמוך לבית הספר אותר האקדח מוסלק בגינה ציבורית, ואיתו הטלפון של העבריין, יחד פרטי לבוש הנושאים DNA של השודד, אותם הוא פשט מעליו על מנת לנסות ולטשטש את זהותו כפי שהיה בעת שביצע את השוד.
ראיות אלו בנוסף לעובדה שלעבריין לא היה שום הסבר המניח את הדעת למעשיו בקרבת בית הספר, כשהוא מרוחק ממקום עבודתו של אביו, סיבכו אותו בתיק שוד האקדח, ובשבוע שעבר הוגש נגדו כתב אישום חמור לבית המשפט המחוזי מרכז.
לעדכונים: חדשות חדרה