עיריית חריש וטכנודע חדרה, ישתפו פעולה בשנת הלימודים הבאה עם תוכנית מצוינות טכנולוגית מדעית משותפת, בתחומי הטכנולוגיה, החלל והרפואה. במסגרת התוכנית יצאו תלמידים מחריש, מכמה שכבות גיל, ללימודי העשרה בטכנודע חדרה, במטרה לחשוף אותם לתחומי המדעים השונים ולעודד פיתוח מצוינות.
1 צפייה בגלריה
אנשי עיריית חריש בטכנודע
אנשי עיריית חריש בטכנודע
אנשי עיריית חריש בטכנודע
(צילום: יח"ץ)
קראו עוד
הבחירה בטכנודע היא המשך ישיר לעובדה שהוא מהווה זה זמן מה, אכסניה לימודית לקבוצת המחוננים של חריש, ואף מבחינה גיאוגרפית יש קרבה יחסית.
התוכנית השנתית תכלול מפגשי חשיפה לתחום המדעים והטכנולוגיה לתלמידי כיתות א' וכן מפגשים לילדי החינוך המיוחד בגילאי א' עד ו' וכן תתקיים סדרה של 20 מפגשי העמקה לנבחרת של תלמידים מצטיינים משכבות ד' עד ה' מכל בתי הספר היסודיים ומשכבות ז' עד ח' מחטיבות הביניים, מהאולפנה ומהישיבה התיכונית.
"מדובר בתוכנית עשירה ומאוד לא שגרתית, שאין כמותה כמעט באף מערכת חינוך עירונית בארץ. נושאי המדע והטכנולוגיה הם תחומים מובילים בעולם והחשיפה חשובה לתלמידים", מסר ראש אגף החינוך בעיריית חריש, ישראל שלו.
ואילו גדי מדור, מנכ"ל טכנודע חדרה הוסיף: "קידום תוכניות מצוינות במערכת החינוכית זו המטרה שלנו מזה 30 שנה מאז היווסדנו. עיריית חריש השכילה לזהות זאת ויחד עם מחוז חיפה במשרד החינוך, בראשותו של ד"ר סער הראל, הובילה מהלך חינוכי שיעצב את פני חריש, כעיר צומחת המקדמת את הילדים והנוער למדע וטכנולוגיה".
לעדכונים: חדשות חריש