זה כבר לא סוד שרשת אימוני הכושר – " EMS CLUB" כבשה אותנו בסערה. בכל מפגש עם חברים עולה שמה של הרשת והמתאמנים משבחים ללא הפסקה.
22 סניפים פרוסים ברחבי המדינה ומקיפים את כל המגזרים. ערים כמו נצרת, נצרת עילית (נוף הגליל), שפרעם, כפר יאסיף ואחרות, הכפילו את מספר המתאמנים והמתאמנות בחדרי הכושר בזכות אימון בשיטת EMS שמביא תוצאות נהדרות.
בערים גדולות בישראל – נתניה, חדרה, ראשל"צ, באר שבע, תל אביב ואחרות – נרשמה נטישה המונית של חדרי כושר אחרים לטובת פעילות בשיטה המסקרנת,אימון בשיטת EMS.
2 צפייה בגלריה
EMS CLUB
EMS CLUB
EMS CLUB
(צילום: אדיר לוטן)
רני רוביו, מנכ"ל ובעלי הרשת מספר: "זו אטרקציה אמיתית להתאמן רק 20 דקות בשבוע ולהגיע לתוצאות נפלאות. אנשים הבינו שלפני, אחרי ואפילו באמצע יום העבודה, קל להגיע לפרק זמן קצר כזה ולשוב ליום שלהם מלאי אנרגיה ובתחושה נפלאה. שיטת EMS מתבססת על כיווץ שרירים חשמלי שיוצר הכפלה סימולטנית של פעולת שרירי הגוף בפולס חשמלי. מרכיב הכוח באימון מבחינת גיוס יחידות מוטוריות גבוה מאוד ולכן האימון קצר יחסית. זו תורת אימון שנוצרה מתוך צורך בעולם הבריאות והרפואה לשיקום מניתוחים, בריחת שתן, חיזוק רצפת אגן, פריצות דיסק וכאבים כרוניים. אנו שכללנו את השיטה לצורך טיפול ספורטיבי בהעלאת מסת שריר, חיטוב, הצרת היקפים ובניית היכולת הפיזית".
ביקורנו באחד הסניפים לימד אותנו שהרשת מאפשרת ליהנות מתמיכה צמודה של תזונאית שבונה תפריטי אימון והרזייה מיוחדים המתאימים אישית לכל מתאמן.
2 צפייה בגלריה
EMS CLUB
EMS CLUB
EMS CLUB
(צילום: אדיר לוטן)
כל האימונים ברשת "EMS CLUB", נעשים אחד על אחד עם מאמן אישי צמוד ובנוסף: הרשת מאפשרת כניסה של שני מתאמנים בלבד בו זמנית לחדר הכושר בן 80 מ"ר! אנו רואים בזה בשורה משמעותית מבחינה בריאותית בתקופה סבוכה זו.
לדברי רוביו, מתנהלים בימים אלו מו"מ עם זכיינים נוספים כדי להמשיך בפריסת הרשת לאורכה ולרוחבה של ישראל. אגב, בחדרה עדיין לא קיים סניף!!!. אם אתם רוצים להיות יזמים ותחום הכושר מעניין אותכם – זו בהחלט הזדמנות מצוינת.