המרכז הרפואי הלל יפה מתאבל על לכתה בטרם עת של צביה נחשון-דוד ז"ל, מי שניהלה בשנים האחרונות את המחלקה לקבלת חולים במרכז הרפואי הלל יפה והייתה אחת העובדות הוותיקות ביותר במרכז הרפואי הלל יפה הלכה היום לעולמה.
2 צפייה בגלריה
צביה נחשון-דוד
צביה נחשון-דוד
צביה נחשון-דוד
(צילום: דוברות הלל יפה)

צביה נחשון עבדה בבית החולים משנת 1984. היא החלה דרכה כפקידה, ובהמשך בשנת 2008 מונתה לסגנית מנהלת קבלת חולים. בשנת 2017 מונתה למנהלת המחלקה.
"היא הייתה אדם אהוב במיוחד ואישה מיוחדת, שכולה לב", כך על פי דרורה בן מיכאל, סגנית המנהלת האדמיניסטרטיבי של 'הלל יפה", אשר עבדה עם צביה בצמידות לאורך שנים. "היא ממש גדלה בבית החולים לאור העובדה שאמא שלה עבדה כאן, אז בתור ילדה, הייתה לפעמים מצטרפת אליה. היא תמיד אמרה שבשבילה "הלל יפה" הוא לא מקום עבודה הוא משפחה".
רפי קורן, המנהל האדמיניסטרטיבי של 'הלל יפה', מצטרף לדברי השבח: "היא הייתה אחת העובדות המסורות של בית החולים, שתמיד עזרה לכל מי שהגיע, ועשתה מעל ומעבר עבור מטופלים ועובדים. היא עבדה כאן מגיל 20 וקיבלה עובדת מצטיינת 5 פעמים במהלך השנים. הייתה הראשונה להתנדב, הראשונה לתרום. חסרונה יורגש בארגון מאוד".

2 צפייה בגלריה
הכניסה למיון בהלל יפה
הכניסה למיון בהלל יפה
המרכז הרפואי הלל יפה
(צילום ארכיון: דוברות בית החולים)

קראו גם:

לדבריו אלו מצטרף ד"ר מיקי דודקביץ, מנהל המרכז הרפואי: "צביה הייתה מוסד בפני עצמו בבית החולים. אישה שאין מי שלא הכיר אותה ואת פועלה. זה יום עצוב למשפחת הלל יפה".