אבל כבד בבית החולים מאיר עם הוודע דבר מותה הטראגי של אילונה ליכטר בת ה-39 נשואה ואם לשלושה ילדים שנהרגה אמש (רביעי) לאחר שיצאה להליכה סמוך למקום מגוריה ורכב פגע בה בעוצמה: "הייתה אישה מדהימה. אנחנו לא מעכלים, איך דבר כזה קורה. מלאת חיים, קשה לדבר עליה בלשון עבר. אנחנו פשוט המומים", ספדו לה חבריה לעבודה בבית החולים.
2 צפייה בגלריה
אילונה ליכטר ז"ל
אילונה ליכטר ז"ל
אילונה ליכטר ז"ל
(צילום: פרטי)
אילונה, טכנולוגית רפואית בבית החולים, נהרגה אמש בכניסה ליישוב עין שריד שבמועצה האזורית לב השרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על אישה עם פגיעה רב-מערכתית ללא סימני חיים וקבעו את מותה. נהג הרכב גבר בן 37 פונה באמבולנס מד"א לבית החולים מאיר בכפר סבא במצב קל-בינוני.

2 צפייה בגלריה
זירת האירוע בכניסה ליישוב עין שריד
זירת האירוע בכניסה ליישוב עין שריד
זירת האירוע בכניסה ליישוב עין שריד
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

חובש רפואת חירום במד"א ישי כהן סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. הולכת הרגל, אישה בת כ-30 היתה מחוסרת הכרה וסבלה מפגיעה רב-מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל היא היתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה. נהג הרכב, גבר בן 37 שהתהלך בזירת התאונה פונה באמבולנס מד"א לבית החולים במצב קל-בינוני".
קראו גם:

צוותי חילוץ של תחנת כבאות והצלה נתניה, בפיקודו של רב רשף ארז צור, הגיעו למקום והחלו בפעולות לחילוץ הנהג הלכוד מרכבו באמצעות כלים הידראוליים. בנוסף הצוותים ביצעו סריקות לשלילת נפגעים נוספים, פעולות משלימות של ניתוק מקורות אנרגיה ושלילת מוקדי סיכון נוספים.
לזירת האירוע הגיעו גם בוחני התנועה של מרחב שרון שפתחו בחקירת נסיבות תאונת הדרכים הקטלנית.
לעדכונים: חדשות חדרה
פורסם לראשונה: 19:26, 23.03.23