הפתעה גדולה ציפתה לתושב האזור, שגילה יום אחד שאשתו, שלא בישלה ולו ארוחה משפחתית אחת במהלך חמש שנות זוגיות - היא בשלנית מקצוענית שהחליטה לנסות מזלה בתוכנית בישול. הבעל, שהרגיש סוג של בגידה, דורש בימים אלו גט מאשתו.
2 צפייה בגלריה
שפית
שפית
"חמש שנים לא ידעתי שאשתי בשלנית"
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
הזוגיות שהחלה אחרי מספר שנות היכרות, הגיעה לקיצה שנתיים בלבד לאחר הנישואים. "חמש שנים לא ידעתי שאשתי בשלנית", טען הבעל ופנה לבית הדין הרבני בבקשה לשחרר אותו מהמחויבות ודרש לחייב את אשתו לקבל ממנו גט. האישה מבקשת שלום בית.
בני הזוג הכירו בנופש לפני כחמש שנים. הבעל, איש אמיד ובעל רכוש רב, סיים מערכת נישואים מורכבת כמה חודשים קודם ויצא לנופש בקריביים, שם הכיר דוגמנית בעבר, הצעירה ממנו בכמה שנים.
כעבור מספר שנים השניים נישאו. הבעל, באמצעות עו"ד שרין סולן, טען בבקשה לגט, בין היתר, כי בכל מהלך השנים אשתו לא טרחה להכין לו אפילו ארוחה אחת. "תמיד מצאנו את עצמנו במסעדות, צהריים או ערב לעיתים גם בבוקר. בבית כמעט ולא אכלנו".
לדבריו, אשתו הסבירה כי היא לא אוהבת לבשל ולא יודעת לבשל. ההלם, כך על פי הבקשה לגט, היה כשראה אותה לפני שנה באודישן בטלוויזיה לתוכנית בישול.
2 צפייה בגלריה
עו"ד שרין סולן
עו"ד שרין סולן
עו"ד שרין סולן
(צילום: יח"צ)
"לא ידעתי איפה לקבור את עצמי מרוב בושה", כתב. לדבריו, היא אמרה בתוכנית לשופטים כי אהבת חייה זה הבישול וכל מה שהיא יודעת זה לבשל ובשנים האחרונות לא בישלה, כי בעלה סירב לאכול מהבישולים שלה.
האישה לעומת זה טוענת כי בעלה לא נתן לה את הצ'אנס לבשל. הבעל מוכן לתת לאשתו פיצוי חד פעמי של מיליון שקל הכולל בתוכו את הכתובה ועוד חצי מיליון למחייה ודורש גט. האישה כאמור מבקשת שלום בית.