נקודת הזנקה נוספת של מגן דוד אדום בחדרה נפתחה היום (ראשון) בשכונת בית אליעזר בעיר.
1 צפייה בגלריה
נקודת מד"א החדשה בבית אליעזר
נקודת מד"א החדשה בבית אליעזר
נקודת מד"א החדשה בבית אליעזר
(צילום: דוברות מד"א)
עד היום הפעיל מגן דוד אדום בעיר חדרה תחנה גדולה ברחוב אביאור שבה פועלים ניידת טיפול נמרץ ואמבולנסים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. בימים אלו נחנכה נקודת הזנקה נוספת של מד"א בשכונת בית אליעזר בדרום מזרח העיר. הנקודה החדשה ממוקמת במבנה של העירייה ותפעל בימים א-ה בין השעות עשר בבוקר לשש אחר-הצהרים ובימי שישי וערבי חג משעה 7 עד 15.
קראו גם:
בתחנות מגן דוד אדום בחדרה פועלים עשרות עובדים ומאות מתנדבים, בהם כ- 60 פראמדיקים, חובשי רפואת חירום ונהגי אמבולנס וכ-150 מתנדבי נוער תושבי העיר והסביבה וזאת בנוסף לאופנועי מד"א שמקצרים את זמני התגובה ומסייעים גם כן להציל חיים. בימים אלו הסתיים בתחנת מד"א קורס חובשי רפואת חירום ו-20 החניכים צפויים להצטרף לפעילות מד"א באמבולנסים ובניידות לטיפול נמרץ.
יוסי רכאח, מנהל מרחב שרון במד"א אמר כי "פתיחת נקודת ההזנקה החדשה והשניה של מגן דוד אדום בחדרה היא עוד צעד חשוב שאנו עושים במד"א על מנת לקצר עוד יותר את זמני התגובה ולשיפור המתמיד במענה הרפואי לתושבים. צוות האמבולנס שיפעל בנקודה החדשה בשכונת בית אליעזר יעניק טיפול רפואי לתושבי העיר, הישובים הסמוכים ולאזרחים הרבים שנוסעים בכל יום בכביש 9 העמוס. אני מודה לעיריית חדרה ולעומד בראשה על שיתוף הפעולה רב השנים למען תושבי העיר".
"תנופת הפיתוח בעיר חדרה, מציבה בפנינו אתגרים רבים, בעיקר בכל הקשור למתן שירות של גופי ההצלה", הוסיף ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן. "נקודת ההזנק החדשה של מד"א במזרח העיר,  היא חלק  מהרחבת השירותים מצילי החיים לתושבי חדרה. רק לאחרונה פתחנו נקודת הזנק חדשה ל-כב"א במערב העיר ובקרוב נפתח גם נקודת הזנק למד"א במערב העיר. כאן המקום להודות שוב, לאנשי מד"א בחדרה ובכל הארץ, אשר פעלו ופועלים למען  השמירה על בריאות תושבי מדינת ישראל בימים בהם אנו מתמודדים עם מגיפת הקורונה".
כל העדכונים - חדשות חדרה