כתב אישום הוגש נגד תושבת אור עקיבא הנאשמת ברצח אחותה, תושבת חדרה. על פי כתב האישום, יהודית מרר רצחה את אחותה, זריפה מאמוס, באמצעות עלי מתכת (חלק מעלי ומכתש).
1 צפייה בגלריה
הרצח בחדרה
הרצח בחדרה
הרצח בחדרה
(צילום: אלבום פרטי)
קראו עוד:
בכתב האישום מפורט כי: "החל מחודש מאי 2021 ועד ליום 3/6/21 הנאשמת התגוררה בדירת המנוחה ויחד עימה. בדירה חדר שינה הצמוד למטבח ובו שידה שעליה מוצבים זה לצד זה כלים בצורת עלי ומכתש ממתכת".
עוד נכתב: "ביום 3/6/21, לפנות בוקר התעוררו הנאשמת והמנוחה שישנו על ספות נפרדות בסלון. בסמוך לשעה שבע וחצי המנוחה ניגשה לחדר אחר. בחלוף מספר דקות מרר החליטה לגרום למותה של המנוחה".
כתב האישום מפרט כיצד התרחש הרצח: "מרר ניגשה לחדר השינה נטלה מהשידה את אחד מכלי המתכת בצורת עלי ואז חזרה עם העלי בידה ונכנסה לחדר כשהמנוחה עדיין שהתה בו. באמצעות העלי חבטה במנוחה בחוזקה בכל חלקי ראשה ופניה ובגפיה התחתונות והעליונות מספר רב של חבטות בכוונה לגרום למותה". על פי כתב האישום, גם לאחר שמאמוס נפלה, המשיכה אחותה להכותה, "עד שגרמה למותה".
בכתב האישום תוארו שלל נזקים שנגרמו למנוחה ובתוכם דימומים במוח, ומעל 40 פצעי קרע בכל היקף הראש. על פי כתב האישום המוות נגרם כתוצאה מנזק חמור למוח בעקבות חבלות ראש קהות.
על פי כתב האישום מרר ניסתה לשבש את הראיות בשטח: "בכוונה למנוע או להכשיל הליך שיפוטי הנאשמת שטפה במים את העלי והניחה אותו חזרה במקומו בתוך המכתש על השידה בחדר השינה. בשעה שהגיעו לדירה אנשים רבים ובכלל זה קרובי משפחה וכן כוחות הצלה הנאשמת תפסה בכוח את כלתה של המנוחה וכן את חובשת מד"א בשעה שכל אחת מהן ניסתה לבצע במנוחה החייאה וניסתה להרחיקן ולמנוע מהן להגיש טיפול"
לעדכונים: חדשות חדרה
פורסם לראשונה: 14:04, 06.07.21