בית האמנים "מקלט 22" בחדרה מעלה תערוכה המציגה את משבר הקורונה מנקודת מבטם של אמנים חדרתיים צעירים.
1 צפייה בגלריה
יצירות מהתערוכה
יצירות מהתערוכה
יצירות מהתערוכה
(צילומים: נעם שדה תלמיד י"ב, הדמוקרטי חדרה)
קראו עוד:
"מקלט 22" הוקם לפני כשנה תחת אגף נוצ"ץ (נוער, צעירים, צבא ומשפחות צעירות) של העירייה, במטרה להפוך בית לאמנים בגילאי נוער וצעירים בעיר.
ביום חמישי האחרון הושקה בו תערוכה המציגה את משבר הקורונה דרך עיניהם של אמנים צעירים, ומתמקדת בדרך ההתמודדות של הצעירים והנוער עם המשבר.
הפעילות האמנותית והחברתית במקלט מתקיימת על בסיס שבועי ועד כה אמני "מקלט 22" השיקו שתי תערוכות שנפתחו לקהל הרחב. התערוכה הראשונה, שנערכה בשיתוף בתי ספר, תנועות וארגוני נוער וקהילת הסטודנטים, עסקה בנושא הקהילה הגאה ונפתחה בתחילת משבר הקורונה.
בשבוע שעבר הושקה תערוכה נוספת, עליה עבדו ב"מקלט 22" במשך חודשים ארוכים. התערוכה עסקה בקורונה, ומציגה את משבר הקורונה מעיניהם של אמנים צעירים, ואת האופן בו חוו בני הנוער והצעירים את משבר הקורונה מהגל הראשון ועד השלישי.
מהעירייה נמסר כי התגובות על התערוכה, אליה הגיעו אמנים ותושבים מהעיר, היו מרגשות.
עוד נמסר מהעירייה כי במהלך השנה, הפך המקלט אבן שואבת עבור בני נוער וצעירים שחובבים אמנות. המקום מאפשר מענה חברתי של יחד, אווירה טובה וכיפית ובמקביל מאפשר למבקרים בו לעסוק, לפתח ולהתפתח בתחומי אמנות שונים. את הפעילות במקלט מובילה צליל כהן, צעירה חדרתית הלומדת עיצוב אופנה שנה ג' בשנקר ומהווה עבור בני הנוער מודל לאן לשאוף ולהתפתח.
לעדכונים: חדשות חדרה