החברה הכלכלית של עיריית חדרה שלחה מכתב התראה לפני תביעה לסגן ראש העירייה לשעבר, טל אליהו, שמכהן היום כחבר מועצת העיר, זאת לאחר שטען, כך על פי המכתב, כי אולם האנרבוקס בחדרה פועל ללא רישיון עסק. החברה מבהירה כי הדברים אינם נכונים.
1 צפייה בגלריה
טל אליהו. יתנצל?
טל אליהו. יתנצל?
טל אליהו. "לא פרסמתי לשון הרע"
(צילום: אסף פרידמן)
קראו עוד:
במכתב ההתראה נטען כי אליהו העלה סרטון שבו הוא אומר כי "אנרבוקס פועל ללא רישיון עסק", אף שהדבר אינו נכון. בנוסף נטען כי אליהו עשה מאמצים לבטל את המופע של הקומיקאי אדיר מילר באנרבוקס "תוך הפחדת תושבי חדרה", כך לשון התביעה, "כי למקום אין רישיון עסק, לכן צפוי אסון כדוגמת אסון מירון".
במכתב ההתראה נטען כי אליהו נתלה בדבריו על פקיעת תוקף ההיתר לעריכת משחקי ספורט במקום והשליך מכך כי למקום אין רישיון עסק באופן מוחלט, דבר שאינו נכון.
במכתב ההתראה נכתב כי "הניסיון לחבל בהופעתו של אדיר מילר לא צלח, לאחר שמפיק המופע בדק את העובדות בניגוד לאליהו"
במכתב נטען כלפי אליהו כי "השתלחותך במרשתי נעשתה בזדון ובכוונה לפגוע וגרמה לנזקים ולעוגמת נפש רבה".
החברה דורשת מאליהו בתוך 48 שעות להסיר את הדברים שאמר ואת הסרטונים שפרסם וכן להתנצל בפני החברה ומנהליה. בנוסף היא דורשת פיצוי בסך 150 אלף שקל בגין הוצאת לשון הרע.
במכתב תגובה ששלח אליהו לבא כוחה של החברה הכלכלית הוא טוען כי "החברה הכלכלית מאשרת כי ההיכל פועל ללא רישיון". אליהו הוסיף כי: "כל לשון הרע לא פורסמה על ידי וכל הטוען כך – מפיץ לשון הרע אודותיי. אולם ההופעות לא הוזכר ולא נרמז לגביו. מומלץ לאדוני לפנות להיתר הבנייה ולגלות כי אנרבוקס הוא אולם הכדורסל. זה עיסוקו העיקרי. לשם כך נבנה. אחזור על טענתי שאותה פרסמתי ואודותיה הרחבתי בסרטון: אולם הספורט אנרבוקס פועל ללא רישיון".
לעדכונים: חדשות חדרה
פורסם לראשונה: 17:34, 24.05.21