מרכז יה"ל, התומך במשפחות של פגועי נפש, משיק סדנה תרפיה חדשה המיועדת לבנות לאמהות מתמודדות נפש, במטרה להקל על התמודדותן עם המצב המשפחתי המורכב.
1 צפייה בגלריה
שליו שמעוני. בעלת ניסיון רב בתחום
שליו שמעוני. בעלת ניסיון רב בתחום
שליו שמעוני. בעלת ניסיון רב בתחום
(צילום: אלבום פרטי)
קראו עוד:
המרכז שם דגש על מקומה המרכזי של המשפחה בתהליך השיקום, ובעבודה המשותפת הכוללת את המתמודד, המשפחה וגורמי הטיפול והשיקום. בבסיס תפיסת מרכזי יה"ל, האמונה ביכולתה של המשפחה לבסס את חייה – ולשקם את רצף החיים האישיים והמשפחתיים לצד ההתמודדות עם המחלה. המרכז מספק סביבה מכבדת, זמינה ומחבקת לבני המשפחה.
בנות לאימהות מתמודדות נפש, שמגיעות לטיפול במרכז יה"ל חדרה, מגלות שהאופן שהן גדלו מאוד משפיע על אורח חייהן. לעיתים הן מרצות אחרים, חושבות ודואגות לכל העולם ושוכחות את עצמן.
הן מתמודדות עם המון תסכול וכאב בגלל ההרגשה שהן מגדלות את אמא ולא להפך. חלקן מרגישות שהן צריכות להיות כל הזמן בשליטה, וקשה להן מאוד להרפות, לעצור ולהקשיב לעצמן. זו גם הסיבה שהן מהססות לעתים לבקש עזרה. במרכז יה"ל החליטו לתת להן מקום ולאפשר להן להיראות, לשחרר שליטה, להרפות ולפגוש את עצמן, באמצעות מפגשי תרפיה בתנועה.
את הסדנה תנחה שליו שמעוני, תרפיסטית בתנועה בעלת ניסיון רב בתחום בריאות הנפש, חוקרת ומפתחת את תחום ה"מיינדפולנס בתנועה" באוניברסיטת חיפה.
הקבוצה תפתח ב- 27.6 ותמשך כ-10 מפגשים, אחת לשבועיים, בין השעות 16:30-18:00
סניף מרכז יה"ל, סמטת פלטרין 6, חדרה. טלפון יה"ל חדרה : 04-6367686,
לעדכונים: חדשות חדרה