אהרון קמינגר, יו"ר עמותת "ידידי יד לבנים", אביו של רס"ן תובל גבירצמן ז"ל, שנהרג במבצע שלום הגליל ושעליו נכתב שיר הילדים האהוב "טוליק", ששר אושיק לוי, חגג 93.
1 צפייה בגלריה
קמינגר באירוע שערכה העירייה
קמינגר באירוע שערכה העירייה
קמינגר באירוע שערכה העירייה
(צילום: באדיבות העירייה)
קראו עוד:
בהנהלת עיריית חדרה ציינו את המאורע באירוע חגיגי. אהרון קמינגר, ששכל את בנו רס"ן תובל (תולי) גבירצמן במלחמת שלום הגליל, קיבל על עצמו את תפקיד יו"ר עמותת ידידי יד לבנים ואת משימת הנצחת הבנים, לה הוא הקדיש את חייו.
לרגל יום הולדתו, בהנהלת העירייה ניצלו את ההזדמנות החגיגית כדי לחגוג יחד עם האיש שעומד בראש יד לבנים בחדרה מזה עשרות שנים והוביל שינויים רבים במתחם, כמו פרויקט הקמת גן המייסדים, עליו הוא ממשיך לדאוג ולשמור גם עשורים לאחר הקמתו.
מנכ"ל עיריית חדרה יעקב זיגדון בירך את קמינגר ואמר: "אהרון היקר, בשמי ובשם הנהלת עיריית חדרה, אני רוצה לאחל לך המון מזל טוב לרגל יום הולדתך ה 93 ולברך על מפעל חייך המפואר. אנחנו מודים לך על עשייתך המבורכת בנושא הנצחת הבנים בחוכמה, צניעות וטוב לב שמורגשים היטב בכל פינה במתחם 'יד לבנים' ובגן המייסדים, עליהם אתה מנצח עשרות שנים".
גם המשנה לראש העירייה, חדוה יחזקאלי, בירכה את קמינגר: "עשייתו המבורכת של אהרון קמינגר הביאה את פרויקט 'יד לבנים' לקדמת הבמה, בכל הקשור ליופיו של הגן, נקיונו, ההוד וההדר הנשקפים ממנו ובמיוחד להיותו מהווה אתר זיכרון למייסדי חדרה ולחללי מערכות ישראל. אין ספק כי אהרון קמינגר ייכנס לספרי ההיסטוריה של העיר חדרה כמי שהפך את 'יד לבנים' למגדלור של קדושה וכבוד ואין ספק כי העיר חדרה נתברכה באישיות כדוגמתו".
לעדכונים: חדשות חדרה