עיריית חדרה מקדמת שירות השכרת קורקינטים חשמליים בעיר. העירייה תפרסם קול קורא לחברות תחבורה שיתופית, להגשת בקשה להיתר הפעלה בעיר, זאת בכפוף לבחינת מודלים קיימים להפעלת השירות, בדיקות בטיחות ובחינת אזורים מועדפים להצבת הקורקינטים השיתופיים.
1 צפייה בגלריה
בקרוב ברחבי חדרה
בקרוב ברחבי חדרה
בקרוב ברחבי חדרה
(המחשה: shutterstock)
קראו עוד:
תושבי חדרה שישתמשו בשירות המתקדם יירשמו באפליקציה ייעודית ויתחילו ברכיבה בעיר, עליה ישלמו לפי דקת שימוש.
מדובר בשירות קל, נוח וידידותי למשתמש, המקדם את מדיניות ראש העירייה להגדלת היצע החלופות התחבורתיות העומדות בפני תושבי העיר ולעודד את הפחתת השימוש בכלי רכב פרטיים. השירות צפוי לאפשר ניידות קלה ונוחה ממקום למקום בעיר, בדגש על הגעה לתחנת הרכבת וממנה בקורקינט השיתופי, מה שישפר את עומסי החנייה בתחנה.
בדיון שערך בנושא בהשתתפות מנהלי האגפים הרלוונטיים, הנחה מנכ"ל העירייה יעקב זיגדון לבחון את המשמעויות של הפעלת השירות השיתופי בטרם יציאה לדרך ופרסום קול קורא להפעלת השירות. מנכ"ל העירייה הנחה את מנהל אגף אכיפה וביטחון גיל שלמה, לבצע בדיקת היבטי בטיחות ביניהם חובת חבישת קסדה, שימוש בקורקינטים על ידי קטינים והקפדה על רכיבה יחידנית. בנוסף, הנחה המנכ"ל את מהנדס העירייה, נדב הדר, לבצע בדיקה מקיפה של מודל ההפעלה של השירות, את הצורך להסדיר תאי חנייה ייעודיים לקורקינטים ולבחון את האזורים המועדפים לפריסת הקורקינטים ברחבי העיר ומספרם הכללי בהתאם לצרכים העירוניים.
לעדכונים: חדשות חדרה