שוטרי תחנת חדרה, סייעו השבוע בהצלת חייו של קשיש מפרדס חנה שנעדר מביתו. כעבור מספר שעות מרגע הדיווח ובזכות חקירה מאומצת של שוטרים ומתנדבים, אותר הקשיש בתעלה מרוחקת ממקום מגוריו, כשהוא תקוע ולא מסוגל לצאת ממנה בכוחות עצמו.
1 צפייה בגלריה
האזור בו נמצא הקשיש
האזור בו נמצא הקשיש
האזור בו נמצא הקשיש
(צילום: דוברות המשטרה)
קראו עוד:
רפ"ק ניב ביטון, מתחנת חדרה, המשמש כקצין שיטור קהילה סיפר: "בתו של הנעדר הודיעה למשטרה שאביה שסובל מדיכאון ונעדר משעות אחר הצהריים מביתו. הקשיש גר ביחד עם אחיו באותו הבית וזה סיפר כי יצא לבית כנסת בשעה 18:00 ואז ראה את אחיו לאחרונה. התחלנו לבצע סריקות במעגל הקרוב והרחוק, הקפצנו כוחות גדולים של משטרה, ומתנדבים לרבות 'תופעת טבע' שמסייעים רבות בחילוץ נעדרים, עם רכבי השטח שלהם והקמנו חפ"ק בסמוך לבית הנעדר"
עוד סיפר ביטון כי נעשו סריקות בכל אזור המעטפת הקרובה של אזור המגורים: "אחיו סיפר שהוא יוצא רק בכדי לקנות סיגריות והוא הולך באיטיות כשהוא כפוף. בחדרו ראינו שהפלאפון נמצא אבל הארנק אינו. הגענו לפיצוציה משם נהג לקנות סיגריות והמוכר דיווח שראה אותו לאחרונה בשעה 21:30. הוא קנה שלוש חבילות סיגריות ונראה לחוץ. הוא מסר תיאור לבוש תואם למה שדיווחה הבת ואת הכיוון שאליו פנה הנעדר".
במקביל קיבלה בתו של הנעדר דיווח מתושבת שראתה אותו באזור מסילת הרכבת בפרדס חנה. "עם המידע הזה, שלחנו צוות שנסע על כביש עפר סמוך למסילת רכבת, עם חלונות פתוחים כדי להיות ערים לקולות מהשטח, וכוחות חיפשו רגלית ואכן די מהר הם שמעו צעקות לעזרה, ירדו מהרכבים וראו את הקשיש שוכב בתוך תעלה אליה נפל, שכוב על גבו ולא מסוגל לקום", סיפר ביטון. "הוא נלקח לטיפול רפואי והמשפחה הגיעה וקיבלה עליו אחריות. ללא הדיווח של האזרחית וערנותה והגדלת הראש של הצוות שירד לשם גם רגלית, והכוחות שלא הרפו וסרקו, הוא לא היה שורד את הלילה. אנחנו שמחים שנפל בחלקנו, להציל חיים".
לעדכונים: חדשות חדרה