ביוזמת הורים וצוות הגן יצא לדרך מיזם איסוף וחלוקת מזון, בעבור בני הגיל השלישי בשכונה. במסגרת זו, שולחים הורי הגן מידי יום חמישי, מוצרים לתרומה עם ילדיהם. הללו שוקדים על אריזתם ועל הכנת ברכה בעבור הקשיש שצפוי לקבל את החבילה באותו שבוע.
יוזמה זו, מצטרפות למיזמים שכבר פועלים בשכונה לרווחת בני הגיל השלישי, כמו: חלוקת עוגות לקראת שבת וימי חג, על ידי עמותות או תושבים אכפתיים.
1 צפייה בגלריה
ילדי הגן אוספים לטובת הקשישים
ילדי הגן אוספים לטובת הקשישים
ילדי הגן אוספים ואורזים לטובת הקשישים
(צילום: פרטי)
קראו גם:
בגן תות בנווה חיים סיפרה הגננת סיוון קלמינג, כי המיזם נרקם למען אוכלוסיית הגיל השלישי הנמצאת בבידוד מזה תקופה ארוכה וזקוקה יותר מתמיד לחיבוק החם של הקהילה המורחבת. "בכל שבוע מוזמנת קבוצת ילדים מהגן להביא פריט מזון לתרומה למען הקהילה", סיפרה הגננת. "האיסוף מתקיים בכל יום חמישי בבוקר, אז אורזת הקבוצה את השי ומכינה ברכה מחממת לב. השי מועבר לאחת מאמהות הגן, שמוסרת אותו לאחד מחברי הקהילה בגיל השלישי".
"בשבועיים האחרונים הוצאנו חבילות מהממות מהגן", סיפרה שרי סלע, האם האחראית על חלוקת החבילות. "הורי הגן המקסימים תורמים בנדיבות, והחבילות נארזות בגן להפליא על ידי ילדי הגן והצוות המקסים. ילדינו לומדים ערכים כמו ערבות הדדית ועל הדרך אנחנו עושים משהו טוב. בשני המקרים שהעברתי חבילה, ראיתי בעיניים של המקבל כמה היה זקוק לה. זה כל כך ממלא ומשמח לדעת שאנחנו חלק מעשיית טוב".
כל העדכונים - חדשות חדרה