ביום חמישי האחרון, סמוך לשעה 11:30, נצפה צעיר בשכונה כשעל פי החשד הוא נוגע באיבר מינו. המקרה אירע צמוד לבית ספר ניצנים, באזור בו ממוקם מגרש הספורט וגם שער היציאה האחורי של בית הספר. בשעות סיום הלימודים אזור זה גדוש בילדים שעושים את דרכם בחזרה לביתם.
1 צפייה בגלריה
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
קראו גם:
בסמוך לאירוע הופצו בקבוצות הווטסאפ בשכונה, וכך גם בקבוצות הכיתות השונות, הודעות המספרות את שאירע ומבקשות מההורים להיות עירניים: "סבתא של אחד הילדים ראתה אותו והדבר דווח למשטרה", נכתב באחת ההודעות. "בבקשה תשימו לב לילדים, במיוחד בשעת סיום הלימודים. זה קרה בשער האחורי של בית הספר, תהיו עירניים".
עם היוודע הדבר, יצאו תושבים מהשכונה לסייר במקום ולתור אחרי הצעיר, בהם אלי מלכה, תושב שכונת יצחק הסמוכה: "הלכנו לסייר במקום ולפי מה שהבנו הבחור היה עם רכב אפור. הוא היה באזור רחוב י.ל פרץ, שם נמצא מגרש הספורט. הילדים משחקים שם בהפסקות והם חשופים לגמרי", סיפר. "אנחנו מבקשים מעיריית חדרה בתור התחלה לאטום את הגדר, שהילדים לא יהיו חשופים לעיניי כל, וגם להגביר שם לפחות בזמן הקרוב פעילות שיטור עירוני. מהמשטרה אנחנו מבקשים שלא לטאטא את המקרה מתחת לשטיח. לפני כחודש לערך, סיפרה אחת מוותיקות השכונה, כי ראתה גבר חשוף בחלקו התחתון ברכב אפור. האיש שאל כיצד מגיעים לרחוב מסוים וכשהתקרבה להשיב לו ראתה כי הוא עירום, כך שאולי מדובר באותו צעיר. היינו רוצים לדעת שהנושא נחקר ולא סתם יוצאים ידי חובה. שיחקרו ושהילדים יהיו בטוחים ברחובות ובסביבת בית ספר".
בעקבות סערת הרוחות בקרב ההורים, שיגרה גם מנהלת בית ספר ניצנים הודעה להורים וכך כתבה: "הורי קהילת ניצנים היקרה. הגיעה לידיעתי הודעת טקסט שהופצה בקבוצת ההורים בנוגע לתלונה שהוגשה במשטרה נגד אדם שפעל באופן לא נאות בסביבת בית הספר. חשוב לציין שמבדיקה שנערכה עם קב"ט העירייה ומשטרת חדרה, הוגשה תלונה אך לא מדובר בעבירה כלפי ילדים. הנושא בחקירה ובבדיקת משטרה. אני ביקשתי בכל אופן ועל מנת שכולנו נוכל להיות רגועים, להגביר את נוכחות השיטור העירוני בסביבת בית הספר".
מוועד שכונת נווה חיים נמסר: "ביום חמישי האחרון בשעות הצהריים פנתה אלינו תושבת השכונה שהרחיבה על פרטי האירוע. כצעד ראשון הנחנו אותה להגיש תלונה במשטרת ישראל, שכן מדובר במקרה חמור שמצריך התערבות של גורמים חיצוניים וביטחוניים. המקרה הועבר גם לקב"ט העירייה אייל קופר, שהנחה להגביר את הסיורים בסביבת בית הספר והגנים, בתקווה להגברת תחושת הביטחון ולמניעת מקרים כאלו בעתיד. אנו מקווים שגופי האכיפה יאתרו את העבריין וימצו איתו את הדין".
מעיריית חדרה נמסר בתגובה: "מנהל אגף אכיפה וביטחון של העירייה הנחה לתגבר את הסיורים באזור, ובנוסף עומד בקשר מול משטרת חדרה שחוקרת את המקרה לאחר קבלת התלונה. בנושא חצר בית הספר מטפל מנהל אגף החינוך מול מנהלת בית הספר, אשר תחליט על פתרונות התואמים את התכנון הבית-ספרי למרחבי למידה".
ממשטרת ישראל נמסר כי "הוגשה תלונה וכעת מתנהלת חקירה".
כל העדכונים - חדשות חדרה