חילופי תפקידים בבית הספר הממלכתי 'ניצנים', בשכונת נווה חיים: סיגלית שלימק, בעברה בוגרת בית הספר, תחליף את רביד שטרנין, המנהלת שפרשה לאחרונה (בסוף ספטמבר) לגמלאות, לאחר 13 שנים שבהם ניהלה את בית הספר.
1 צפייה בגלריה
סיגלית שלימק
סיגלית שלימק
סיגלית שלימק
(צילום: באדיבות משרד החינוך)
קראו עוד:
שלימק, נשואה+3, עובדת במערכת החינוך למעלה מ- 25 שנים. היא בעלת תואר ראשון במדעי החיים ותואר שני בניהול מערכות חינוך ובוגרת תכנית הכשרת מנהלים. עם כניסתה לתפקיד, שיגרה מכתב לקהילת הורי בית הספר, שבו סיפרה כי כניסתה לתפקיד מלווה בהתרגשות רבה, בהיותה בוגרת בית הספר בעצמה:
"במהלך שנותיי במערכת החינוך, מילאתי מגוון תפקידים ובתוכם: מחנכת, רכזת שכבה, חברת צוות הנהלה בחטיבת ביניים ובשנה האחרונה ניהלתי את בית הספר בארי בנתניה", כתבה. "אני רואה בתפקידי הזדמנות לעשייה חינוכית משמעותית ומאמינה כי בית הספר פועל מתוך הסתכלות על הילד וצרכיו".
בשבוע האחרון החלה שלימק חפיפה עם המנהלת היוצאת שטרנין ובהתייחסה לאתגרי מערכת החינוך בצל הקורונה כתבה: "תקופת הקורונה הינה תקופה מאתגרת בכלל, והלמידה בפרט שמתבצעת מרחוק. יחד עם זאת, זוהי גם הזדמנות לפיתוח מיומנויות שונות אצל ילדינו, שיתופי פעולה ויוזמות שונות ממה שהכרנו עד כה".
שטנין שפרשה מתפקידה לפני כשבועיים עם יצאתה לגמלאות לאחר 33 שנות עבודה במערכת החינוך, שלחה אף היא מכתב להורים, שבו נפרדה מקהילת בית הספר. "לאחר כ- 13 שנים כמנהלת בית הספר, החלטתי לצאת לגמלאות. כיום אני מרגישה שהגיע הזמן לפרוש ולעשות למען עצמי ומשפחתי", הסבירה. "ביקשתי לצאת לפנסיה כבר בסוף השנה שעברה, אך הקורונה שיבשה את מועד הפרישה. משרד האוצר שחרר בימים אלו את מכסות הפרישה, וכך יצא שאני עוזבת אחרי תחילת השנה. אני מבקשת להודות לקהילת ניצנים, לצוותים החינוכיים ולהורים על האמון שנתתם בי. בית הספר לא היה מגיע למקום בו הוא נמצא כיום ללא שיתוף הפעולה והאמון שלכם ובלי הנכונות שלכם לסייע לנו".
בית ספר ניצנים הוא בית הספר הממלכתי היחיד (למעט ממ"ד מוריה), המשרת את תלמידי שכונת נווה חיים, שכונת ויצמן, שכונת יצחק ואף תלמידים משכונות מעט מרוחקות יותר כמו שכונות בית"ר.
כל העדכונים - חדשות חדרה