לאחרונה, נרשמה עליה משמעותית ברמת המעורבות של ילדים בארגון "מתנדבי חדרה". הילדים החלו להגיע למרכז הסיוע ולעזור באריזת המזון וחלוקתו. חלק מהילדים אף מפיקים מיזמים משלהם. כך למשל אחת הילדות הכינה ביחד עם בנות כיתתה ברכות וחיזוקים למשפחות חולים שהארגון מטפל בהן, ושלישיית אחים פתחה קיוסק ליד ביתם וגייסה 400 שקלים לטובת יולדת במצוקה ששהתה בבית החולים בחדרה.
1 צפייה בגלריה
מימין למעלה: האחים דאבוש. מימין למטה: ניצן ירימי. משמאל: תומר שמש
מימין למעלה: האחים דאבוש. מימין למטה: ניצן ירימי. משמאל: תומר שמש
מימין למעלה: האחים דאבוש. מימין למטה: ניצן ירימי. משמאל: תומר שמש
(צילום: אלבום פרטי)
קראו עוד:
רמה ירימי, מתנדבת ותיקה בארגון, ואחת המבשלות הקבועות מספרת: "הבנות שלי בתוך זה לחלוטין. הגדולה בת 14 מבשלת יחד איתי, הקטנה ניצן בת 10 תמיד איתי בלסחוב את האוכל, לארוז, ולאחרונה במסגרת לימודיה בכיתה ד' בבית הספר שילה, היא הייתה צריכה לקיים פעילות חסד וחשבה על לכתוב מכתבים למשפחות החולים. זה בא ממנה, ביררתי עם חזקי מנת יו"ר הארגון והוא השיב שבשמחה, המכתבים יצורפו לאוכל ביום החלוקה".
"עלה לי הרעיון בגלל שחשבתי שאם נכתוב להם זה ישמח אותם וככה נעזור להם", מספרת הבת ניצן. "כל שבוע אנחנו מנסים לעזור להם והחלטתי לעשות את המעשה חסד שלי בכדי לשמח אותם"..
רויטל דבוש, חברה במתנדבי חדרה מעל שנה. שלושת ילדיה יהונתן (11) שירה וטליה-חנה (8), הקימו קיוסק ואספו כסף שאותו תרמו ליולדת במצוקה: "יש למשפחתי סופר בשכונת אולגה, וילדיי שסופגים הרבה ערכים של נתינה בבית הספר מוריה ובבית החליטו שהם רוצים לקחת מוצרים מהסופר ולמכור אותם בעצמם. הם פתחו קיוסק בפתח ביתינו בנווה חיים, ואני גם פרסמתי בפייסבוק של השכונה, ככה שאנשים באו, קנו וזה היה מחמם לב לצפות בזה. הייתה התגייסות מאד יפה ואת 400 השקלים שגויסו שלחנו ליולדת טרייה עם שלל מצוקות ובעיות".
"רצינו לעשות משהו טוב ולתרום למשפחה שצריכה", סיפרו הילדים. "אמא ביררה למי ונתנו את 400 השקלים למי שהיה הכי זקוק להם באותו הרגע".
שרי סלע, מתנדבת בארגון ואמו של תומר שמש, תלמיד כיתה ה' שמעורב אף הוא בפעילות התנדבותית עד צוואר סיפרה: "הוא מסייע כבר בשלב של ההכנות בבית, האריזה בקופסאות, בא איתי למרכז שלנו לפרוק, לסדר את האוכל. זה טבעי מאוד אצלו".
חזקי מנת שעומד בראש הארגון: "אחד הדברים שהכי מרגשים אותי לראות זה שהחלום שלי מתגשם. אנחנו מצליחים להשריש בתושבים את הרעיון של לעזור עוד ועוד. אף אחד לא יודע מתי הוא יצטרך עזרה ואנחנו נמצאים כאן כדי לעזור".
לעדכונים: חדשות חדרה
פורסם לראשונה: 08:30, 07.06.21