עוד הסלמה ביחסי העבודה בין עיריית חדרה לוועד העובדים בראשות איציק יצחקי. מנהל בית הספר המשחק בשכונת הפארק הגיש תלונה כנגד יצחקי, בטענה ל"איומים ואלימות". בתלונה נטען כי יצחקי קפץ מעל גדר בית הספר גם לאחר שהובהר לו שכניסתו אסורה, כדי לחסום את עובדת הניקיון של חברת הקבלן במקום.
1 צפייה בגלריה
איציק יצחקי. העימות עם העירייה מחריף
איציק יצחקי. העימות עם העירייה מחריף
איציק יצחקי. העימות עם העירייה מחריף
(צילום: אלעד גרשגורן)
קראו עוד:
כזכור, ועד העובדים טוען כי העירייה החליטה להעביר את עבודות הניקיון לחברה קבלנית, וסבור כי מדובר בפגיעה בעובדים. כחלק מצעדי המחאה כנגד הצעד החליט הוועד לא לאפשר את כניסת עובדי הקבלן למוקדי העבודה.
את התלונה הגיש, מנהל בית הספר המשחק, אלון ירושלמי, שדיווח כי בתאריך 3/6/21 יצחקי קפץ מעל גדר בית הספר בכדי לגרש את העובדת: "אני מנהל בית הספר הפארק בחדרה", נכתב בתלונה. "בראשית חודש יוני החליטה עיריית חדרה להחליף את עובדות הניקיון שעובדות מטעם העירייה בחברת קבלן המספקת שירותי ניקיון.
ועד העובדים של העירייה התנגד למהלך ועל כן ב-1/6 הגיע יצחקי המשמש כיו"ר ועד העירה ומנע כניסת עובדות הניקיון למתחם תוך כדי איומים. ב-3/6 הגיע שוב יצחקי למרות שנאמר לו על ידי השומר בהנחייתי וכן על ידי קצין הביטחון בעירייה שאין לו אישור כניסה לבית הספר. הנ"ל התעלם מבקשת השומר לא להיכנס למתחם וקפץ מעל הגדר. הוא ניגש לעובדת הניקיון ואיים עליה שעליה לצאת מהמתחם ולא לעבוד. לאחר מכן יצא מיוזמתו מהמתחם".
עוד כתב: "לצערי אני לא נכחתי באותו יום בבית הספר. את פרטי המקרה קיבלתי תוך כדי אירוע טלפונית מהשומר רחמן יוחננוב. הזעקתי במיידי את שלומי דהן מנהל אגף החינוך ועדכנתי את קב"ט העירייה. השומר עדכן את יצחקי שנאסר עליו להיכנס ולמרות זאת בחר הנ"ל לומר לו שזה לא מעניין אותו וקפץ מעל גדר בית הספר. יצחקי מסר: "ועד העובדים בראשותי , במסגרת סכסוך עבודה, מקיים צעדים ארגונים נגד הפרטת עבודות הניקיון שהנהגת העיר הובילה. הצעד הזה שהובילה הוא חד צדדי בכדי לפגוע בשכבות החלשות ביותר בעיר, תוך כדי פגיעה גם בעובדות הניקיון הקיימות. במסגרת הצעדים הארגונים שאנו נוקטים בכדי להתנגד להחלטה חד צדדית זו , עצרנו את עבודת המנקות באופן מכובד ובשיח מכבד ביחד עם העובדות בחברת הקבלן. איני יכול להתייחס לתלונה כלשהי מאחר ועד לרגע זה לא פנו אליי ולא ידוע לי על שום תלונה".

לעדכונים: חדשות חדרה
פורסם לראשונה: 13:52, 07.06.21