הורי גן זית (גן חובה) בסמטת גלוזגאל בלב העיר חדרה, מלינים על הצפה בשביל הגישה לגן וכן על כך שזוהי שנת הלימודים השנייה שהכניסה מוצפת כשיורדים גשמים. עוד טענו ההורים, שלמרות שלל פניות כבר בשנה שעברה לגורמים הרלוונטיים בעיריית חדרה, לרבות מוקד העירייה, גם השנה חזרה על עצמה הבעיה. בינתיים, הם, ילדיהם וצוות הגן, נאלצים לתמרן על מנת להיכנס לתוך הגן בבוקר.
קראו גם:
"כמו בשנה שעברה, גם אתמול (ראשון) כשקמנו ליום סוער וגשום, הכניסה לגן הייתה די סיוט. נחל קטן מלווה אותנו עד הכניסה", סיפרה אם לילד בגן. "הגננות מניחות משטחי עץ מאולתרים, מנסות ככל יכולתן שהילדים לא יירטבו, אנחנו מקפצים על לוחות עץ מאולתרים, הרבה פעמים עם הילדים על הידיים, כדי שלא יתחילו את יומם רטובים ברגלים. בקרים כאלה לא נעימים בלשון המעטה. אני מגיעה לשים את הילד לפני העבודה, העקבים נתקעים לי בלוחות העץ ולא אחת אני מוצאת עצמי מועדת עם הילד למים. זה מרגיז כיוון שהבעיה ידועה לעירייה כבר משנה שעברה, אז פנינו למחלקת גני ילדים, למוקד, לאחראים על בטיחות ולשלל גורמי עירייה - ועדיין, גשם משמעותי אחד והכניסה לגן מסויטת".
הורה נוסף לילד בגן הוסיף: "יש כנראה איזו בעיית ניקוז באזור. אנחנו לא יודעים, איננו מהנדסי מים וניקוזים, אבל אני מניח לעצמי שזה לא מורכב מידי ומסובך בשביל אנשי המקצוע בעירייה לטפל. אז בבקשה, יואילו בטובם אם לא עשו זאת במהלך החופש הגדול או כל תקופת הסתיו - שיטפלו בכך עכשיו".
ההורים סיפרו כי גם אתמול דיווחו למוקד העירייה ואף שלחו סרטון המתאר את הכניסה לגן. "אמרו לנו שהפנייה הועברה ויטפלו בדחיפות", סיפרה אחת האמהות. "העברנו את הפנייה גם לחברי מועצת עיר, התקשרנו לכל מי שניתן. אם זה לא יעזור, בכוונתנו להפעיל לחץ בפניות רבות בכל מדיום אפשרי. אנו גם מתכננים הוצאת מכתב חריף לעירייה בנדון. רק התחלנו את החורף, מה צפוי לנו הלאה? שיבינו שמדובר בבטיחות ילדינו ושבסך הכול מדובר בתנאים אלמנטריים".
מעיריית חדרה נמסר: "ההצפה הנקודית היתה בגלל סתימה במערכת הניקוז, שטופלה, במקביל מחלקת הכבישים תפעל לפתרון יסודי".
כל העדכונים - חדשות חדרה