באירוע חגיגי שהתקיים באולם הישיבות בעיריית חדרה במעמד ראש העירייה צביקה גנדלמן, הוענק לד"ר יהודה שרמן, שחוגג השנה את יום הולדתו ה 96, מגן חתום על ידי ראש העירייה, כאות להוקרה והערכה על פועלו הרב, הן כאופטומטריסט הוותיק ביותר בישראל והאופטומטריסט הראשון בצה"ל והן על התנדבותו הענפה ורבת השנים בעיר.
1 צפייה בגלריה
ד"ר יהודה שרמן
ד"ר יהודה שרמן
ד"ר יהודה שרמן
(צילום: אלבום פרטי)
קראו עוד:
ד"ר יהודה שרמן, בוגר בית הספר לאופטומטריה בלוס אנג'לס קליפורניה שבארצות הברית, עלה לארץ ישראל בשנת 1950 ושימש כאופטומטריסט הראשון בצה"ל. עם שחרורו, הקים בשנת 1954 את מכון האופטיקה "מכון שרמן" בחדרה המשרת את תושבי הסביבה ופועל בהצלחה עד עצם היום הזה, בניהולם של שרמן ובנו, האופטומטריסט יאיר שרמן. שרמן, שהוביל לאורך השנים את תחום האופטומטריה בארץ, אף ייסד בהתנדבות את מועדון העיוור, שהפך לאחד מהמועדונים המובילים בארץ, היה ממייסדיו של ארגון רוטרי חדרה, בו הוא פעיל למעלה משישה עשורים ולקח חלק במפעלי התנדבות רבים וחשובים.
אל האירוע הגיעו בני משפחתו של שרמן, ילדיו, שגם נשאו דברים, נכדיו וניניו, נשיא רוטרי חדרה חן ריינר, חבריו של שרמן ברוטרי חדרה וצוות העובדים במכון שרמן, שחלקם עובדים לצדו למעלה מיובל. חדוה יחזקאלי, שעמדה מאחורי האירוע אמרה כי "העיר חדרה נתברכה באיש בעל שיעור קומה כדוקטור יהודה שרמן, אחד ממייסדיה של העיר חדרה. החיוניות שלו, האהבה שלו והנתינה שלו הפכו למוסד בעיר".
שרמן סיכם את האירוע ואמר כי הוא מקבל ברצון את אות ההוקרה שניתן לו, בתקוה שהדבר יעודד את תושבי העיר להתנדב, והוסיף, "יש לי חלום להשפיע ולקדם הקמת ארגון שיעודד הרגלים בריאים, תזונה נכונה, הימנעות מעישון ועידוד אהבה ונתינה בקרב ילדים מגיל צעיר ועד לגיוסם לצבא".
לעדכונים: חדשות חדרה