בית הדין האזורי לעבודה הוציא צו מניעה האוסר על הסייעות בחדרה ושבות מחר, עד לדיון בנושא, מחר, בשעה 14:00
1 צפייה בגלריה
עיריית חדרה
עיריית חדרה
עיריית חדרה. המאבק עובר לבית הדין
(צילום: אסף פרידמן)
קראו עוד:
הצו הוצא בעקבות בקשה דחופה שהגישה העירייה לבית הדין האזורי לעבודה בחיפה, למתן צווי מניעה במעמד צד אחד. הבקשה הינה נגד הסתדרות המעו"ף וועד עובדי עיריית חדרה ובמסגרתה ביקשה העירייה באמצעות באי כוחה עו"ד חן סומך ועו"ד נועה ברוק אזוגי, כי בית המשפט יורה להסתדרות ולוועד לאפשר לסייעות הגנים לשוב לעבודה סדירה.
כזכור, בשל סכסוך מתמשך בין ועד העובדים להנהגת, הושבתה בהתראה של חצי שעה עבודת סייעות הגנים.
בבקשה נכתב: "בית המשפט, מתבקש לתת צווים שיורו להם לאפשר לסייעות בחדרה לשוב לעבודה סדירה ולהימנע מלנקוט בצעדים ארגוניים פראיים ובלתי חוקיים. צעדים אלו ננקטו על ידי הוועד מבלי ליתן התראה כמתחייב בהוראות הדין ותוך פגיעה קשה, בראש ובראשונה בילדי הגנים והוריהם בכל רחבי העיר חדרה , ובכלל זה גם בילדים בגנים ובבתי ספר הזקוקים לסייעות צמודות ורפואיות וכן לילדי הגנים ובתי הספר בחינוך המיוחד, קיימת הצדקה למתן הסעד הזמני המבוקש במעמד צד אחד".
עוד נכתב: "הבוקר בשעה 9 וחצי לערך, נשלחה על ידי הועד הודעה לכלל הסייעות בעיר חדרה בדרישה לעזוב את מקום עבודתם בשעה 10 תוך איום על הסייעות שמי שלא תעזוב את מקום עבודתה תוזמן לבירור בהסתדרות. פעולה פראית ובלתי חוקית זו נעשתה על ידי הוועד בשל פעולה חוקית של העירייה, במסגרתה נמנעה השתתפות של נציג ועד העובדים כמשקיף בוועדת מכרזי כוח אדם בעירייה".
מהוועד נמסר: "ועד העובדים ימשיך במאבקו הצודק החוקי והלגיטימי ואף יחריף את המאבק למען שמירת זכויותיהם של עובדי העירייה שהנהלת העיר רומסת מידי יום באופן גס ובוטה"
לעדכונים: חדשות חדרה