לאחר חודשים של שיפוצים נרחבים, הסתיים שדרוגו ושיפוצו של מקווה הנשים ברחוב לבוצקין בחדרה. העלות: 800 אלף שקלים. המקווה המחודש שנחנך, כולל חדרי רחצה חדישים ומאובזרים, חדר כלה גדול ומרווח ושני בורות טבילה שאחד מהם מותאם לשיטת טבילה של חב"ד ולנשים עם מוגבלויות תנועה והשני מותאם לנשים עם רגישות עורית. השיפוץ מומן באמצעות תרומת משפחה שהתגייסה לטובת הנושא דרך ארגון חב"ד, וביתר המימון נשאה המועצה הדתית חדרה.
1 צפייה בגלריה
מקווה מעלות אסתר בחדרה
מקווה מעלות אסתר בחדרה
מקווה מעלות אסתר בחדרה
(צילום: ש"ס חדרה)
קראו גם:
הרב הראשי, ישראל מאיר ביטון אמר במעמד חנוכת המקווה המחודש כי מעתה לא יצטרכו נשים עם מוגבלות תנועה או שטובלות בשיטת חב"ד להרחיק מחוץ לעיר: "זו היא בשורה משמחת מאד וכבוד גדול לעיר חדרה על חנוכת מקווה זה. במשך שנים רבות משפחות רבות הנמנות על קהילת חב"ד בעיר, או משפחות בעלי מוגבלויות, נאלצו לנסוע מרחקים גדולים בכדי לקיים דבר בסיסי כל כך, היום זה נגמר".
ואילו המשנה לראש העירייה בועז ביטון, יו"ר ש"ס מסר כי שיפוץ מקוואות נוספים כבר בקנה. "יחד עם יו"ר המועצה הדתית מאיר לוגסי, אני גאה להמשיך את פרויקט שיפוץ המקוואות בעיר. טיפלנו במקוואות הטהרה בשכונת הפארק, בשכונת יצחק – נווה חיים ובמקווה הגברים בגבעת אולגה. כעת, טיפלנו במקווה הטהרה המרכזי לגברים ברחוב לבוצקין, ובמקווה לנשים ברחוב לבוצקין ובחודש הבא, אנו מתחילים שיפוץ גדול במקווה הטהרה בשכונת בית אליעזר. לאחר מכן, נשפץ את מקווה הטהרה בשכונת גבעת אולגה ובכך נסיים את שיפוץ כל מקוואות הטהרה בעיר חדרה".
לעדכונים – חדשות חדרה