אבל כבד בתיכון חדרה: דני וירז'נסקי, המורה האהוב להיסטוריה, שהיה ידוע ביחסו המסור לתלמידיו, נפטר בפתאומיות לאחר אירוע לבבי. הוא הותיר אחריו אם, שלושה אחים ושני ילדים.
2 צפייה בגלריה
דני וירז'נסקי
דני וירז'נסקי
דני וירז'נסקי
(צילום: באדיבות בית הספר)
בהודעה שפרסמה קהילת בית הספר, נכתב: "בצער רב ויגון קודר אנו מודיעים על פטירתו הפתאומית והלא צפויה של חברנו לצוות המורים בחטיבה העליונה בתיכון חדרה, דני וירז'נסקי, מורה להיסטוריה, אדם רב אשכולות, מורה מסור לתלמידיו. משפחת תיכון חדרה מרכינה ראש לזכרו ומשתתפת בצער המשפחה".
קראו גם:
2 צפייה בגלריה
פינת ההנצחה לזכר דני וירז'נסקי
פינת ההנצחה לזכר דני וירז'נסקי
דני וירז'נסקי
(צילום: באדיבות בית הספר)
יעל פז, מנהלת החטיבה העליונה של תיכון חדרה, שקיבלה את וירז'נסקי לעבודתו בתיכון לפני כעשר שנים, ספדה לו: "אין זה טבעי או הגיוני שנספיד אותך דני. צעיר מידי, מוקדם מידי, מפתיע ולגמרי בלתי נתפס. לפני כעשר שנים הגעת אליי לראיון עבודה. הגעת לבוש כמו חתן בחולצה לבנה, סט ועניבה. חשבתי אז לעצמי, כי מי שמגיע כך לראיון עבודה למשרת הוראה, בוודאי מכבד את מקצועו וראוי שאמשיך איתו את תהליך הקבלה לעבודה. ואכן כך היה. גיליתי מורה אמיתי, בכל רמ"ח איבריו. היית חבר לכולנו, חבר שמשתף בקשיים, בשמחות בדאגות. כדי לתאר את דמותך כמורה, החלטתי להשתמש בדברים שכתבו התלמידים בכיתות בהן לימדת.
"מזה שלושה ימים שהתלמידים מגיעים וכותבים שהיית עבורם איש יקר ואהוב, מורה מדהים, חייכן ומצחיק, מורה אכפתי שהצלחת תלמידיו הייתה חשובה לו יותר מכל. מורה שהתעניין בשלום התלמידים, שלא ממהר לחדר המורים ומתעכב לדבר עם התלמידים מן העבר וההווה. משפחת תיכון חדרה כואבת את לכתך"
תלמידי החטיבה העליונה הכינו פינת זכרון לזכרו של המורה האהוב באחת הכיתות, בה הדליקו נרות והניחו פרחים ומילות פרידה. הלוויתו של וירז'נסקי תתקיים היום (שלישי) ב- 12:00 בבית העלמין ביקנעם.
כל העדכונים - חדשות חדרה