שבוע אחרי שהוצא צו הפסקה מנהלי לבריכת הגלים "סרף טיים" במול החוף וילג' בחדרה, הודיעה ד"ר מרוה מטאנס, רופאת נפת חדרה, על ביטול צו ההפסקה ועל כך שהציבור יכול לרחוץ במקום שוב.
2 צפייה בגלריה
השחיינית נכנסה למצוקה
השחיינית נכנסה למצוקה
אפשר להיכנס לבריכה שוב
(צילום להמחשה: שאטרסטוק)
כזכור, בצו ההפסקה נכתב כי "במהלך הביקורת נמצאו ליקויים תפעוליים וחריגות בבדיקות המסכנים את בריאות הציבור באופן מיידי. נוכח הממצאים האלו קיים חשש ממשי כי בהיעדר צו סגירה תהווה הרחצה במקום סכנה מיידית לבריאות המתרחצים במקום. בשל מיידיות הסכנה לבריאות הציבור, אני מוציאה צו הפסקה מנהלי לעסק לפני שימוע. בנוסף אני שוקלת לבטל את אישור משרד הבריאות לרישיון העסק הניתן על ידי הרשות המקומית".

2 צפייה בגלריה
מול החוף וילג'. "לא ראינו כלום" טוענים בעלי מוגבלויות
מול החוף וילג'. "לא ראינו כלום" טוענים בעלי מוגבלויות
מול החוף וילג'. הצו בוטל
(צילום: אלעד גרשגורן)

היום הודיע משרד הבריאות על ביטול הצו. "הריני להודיעך כי בתוקף סמכותי לפי סעיף 20 לחוק רישוי עסקים אני מבטלת את צו ההפסקה המנהלי אשר הוצאתי לבריכת גלישת הגלים 'סרף טיים' בחדרה", כתבה ד"ר מטאנס. "אני מבטלת את הצו לאור ממצאי הביקורת שנערכה ביום 20/8/2023 על ידי מפקח בכיר לבריאות הסביבה. בביקורת זו נמצא כי תוקנו הליקויים התפעוליים, נמדדו ערכים תקינים של מי הבריכה והותקן אוגר נתונים ומערכת לקבלת התראות בדבר חריגות".

קראו גם:

ד"ר מטאנס הוסיפה כי "לאור כל זה מצאתי כי חלפה הסכנה לבריאות הציבור ולכן החלטתי לבטל את צו ההפסקה המנהלי שהוצאתי... מובהר כי במידה ובביקורות קרובות יימצאו ליקויים חוזרים אוציא צו הפסקה מנהלי ללא שימוע נוסף".