משרד הבריאות הוציא צו הפסקה מנהלי לבריכת גלישת הגלים "סרף טיים" בחדרה.
1 צפייה בגלריה
השחיינית נכנסה למצוקה
השחיינית נכנסה למצוקה
צו הפסקה לבריכה
(צילום להמחשה: שאטרסטוק)
במכתב מורה המשרד "להפסיק באופן מיידי את הפעלת בריכת גלישת הגלים".
עוד נכתב כי "במהלך הביקורת נמצאו ליקויים תפעוליים וחריגות בבדיקות המסכנים את בריאות הציבור באופן מיידי. נוכח הממצאים האלו קיים חשש ממשי כי בהיעדר צו סגירה תהווה הרחצה במקום סכנה מיידית לבריאות המתרחצים במקום. בשל מיידיות הסכנה לבריאות הציבור, אני מוציאה צו הפסקה מנהלי לעסק לפני שימוע. בנוסף אני שוקלת לבטל את אישור משרד הבריאות לרישיון העסק הניתן על ידי הרשות המקומית".
על המכתב חתומה ד"ר מרוה מטאנס, רופאת נפת חדרה-בפועל.
במכתב מפורטים הליקויים שנמצאו. בין היתר: "מערכת הבקרות למדידת ערכי החומרים הכימיקלים לא עבדה בזמן הביקורת... סימני חלודה נראו על גבי עמודי הברזל... הכלור והחומצה מוספים ידנית פעמיים בשבוע בניגוד לתקנות רישוי העסקים ובנוסף היו תוצאות לא תקינות של הדיגום המיקרוביאלי".

קראו גם:

עוד נכתב כי "צו זה יצא לאחר התייעצות עם היועצת המשפטית במחוז".
בסיום המכתב מצוין כי "הצו יעמוד בתוקפו למשך 30 יום, אך אני רשאית לבקש את הארכתו מבית משפט השלום או מבית המשפט לעניינים מקומיים".
ממול החוף וילג' נמסר: "בריכת הגלישה מטופלת ומפוקחת באופן שוטף על ידי בעלי מקצוע מנוסים ומעבדת דיגום מוסמכת, עומס החום הקיצוני גרם לחריגה מינורית בתוצאות הדיגום, הבעיה טופלה מידית, ואנו נמשיך לעבוד בשיתוף פעולה צמוד עם נציגי משרד הבריאות".
פורסם לראשונה: 17:53, 24.08.23