מתכוננים לספטמבר: עיריית חדרה תשקיע בשיפוץ בתי הספר וגני הילדים בעיר כ-20 מיליון שקלים, במהלך חופשת הקיץ.
1 צפייה בגלריה
שיפוצי קיץ בחדרה
שיפוצי קיץ בחדרה
שיפוצי קיץ בחדרה
(צילום: דוברות עיריית חדרה)
בתוך כך, בתחילת שנת הלימודים ייחנך המבנה החדש של בית הספר "לב" המכיל והמבנה החדש של חטיבת הביניים על שם יצחק נבון במערב העיר. תשעה גנים חדשים שנבנים כעת, ייפתחו לראשונה ב-1 בספטמבר.
בעיריית חדרה הבהירו כי העבודות החלו כבר עם היציאה לחופש הגדול, כשהדגש הוא על חידוש הסביבה הלימודית והתאמתה לשיטות החינוך במאה ה-21.
בנוסף, מבוצעים שדרוגים הכרוכים בנושא הבטיחות . במסגרת העבודות יחודשו למעלה מ15 בתי ספר וכ-70 גני ילדים ברחבי העיר.
קראו גם:
כותרת *(62 תווים)במלוא העוז בעירייה : בית ספר אחד העם בלב העיר עם שיפוצי עומק להחלפת תשתיות כוללות, בה"ס ארלוזורוב ברחוב הגיבורים ובה"ס שילה בשכונת גבעת אולגה. ב- 12 בתי ספר נוספים ישופצו כתות, מגרשי ספורט יוקמו וכן הצללות, חצרות ישודרגו ומתקני משחק יוצבו. במקביל, יחודשו חזיתות וגדרות, יוחלפו תאי שירותים, גופי תאורה, ודלתות.
בגני הילדים השיפוצים כוללים: הצללות והנחת דשא סינטטי חדש בחצר, החלפת מתקני משחק והוספת מתקנים חדשים, חידוש הגדרות והשערים, החלפת תקרות אקוסטיות, חלונות ודלתות כמו גם גופי תאורה. מזגנים יוחלפו ויותקנו היכן, שחסרים, הגנים יצבעו וצמחייתם תגזם. בכל גני הילדים בעיר יוחלף החול בחצרות.
מי שאחראי על העבודות בעירייה הוא אגף אחזקת מבנים ומחלקת מבני חינוך באגף החינוך.
שלומי דהן מנהל אגף החינוך הבהיר כי חוץ מהשיפוצים, עמלים באגף החינוך גם על תוכניות לימודיות חדשות: "עיריית חדרה נמצאת בעיצומם של שיפוצי הקיץ והכנות לקראת שנת הלימודים הקרובה. התחדשות מבני החינוך הוותיקים, תוך יצירת מרחבי למידה חדשניים, מאפשרת להתאים את שיטות החינוך לעידן הנוכחי. אנחנו גאים להוביל בעיר מגוון תפיסות חינוכיות ייחודיות כמו בית ספר המשחק, בית ספר מונטסורי השחף, בית ספר דמוקרטי, בית ספר "לב" המכיל, וכן גני ילדים מונטסורים ומכילים. במקביל לבנייה ולשדרוג של מוסדות החינוך, עומל צוות אגף החינוך יחד עם צוותי ההוראה בבתי הספר ובגני הילדים על תכניות פדגוגיות חדשות ופרויקטים חינוכיים".
ניר בן חיים, מ"מ ראש העיר בפועל: "השיפוצים שאנחנו מבצעים, יחד בניית בתי הספר וגני הילדים החדשים, יעניקו לילדי חדרה סביבת למידה מודרנית וחדשנית המותאמת לפדגוגיה של המאה ה-21. מערכת החינוך בחדרה מובילה בתכניות חינוכיות איכותיות, מגוון רב בשיטות לימוד חדשניות ובצוותי חינוך והוראה מקצועיים מהשורה הראשונה".
כל העדכונים - חדשות חדרה