התרגשות שיא בקרב תלמידים העולים לכיתה ז' בחטיבת הביניים על שם יצחק נבון במערב חדרה. אם לא די בכך, שהמעבר מבית הספר היסודי לחטיבת הביניים מלווה במתח מסוים, לכך מתווספת העובדה שהתלמידים הם הראשונים שילמדו בבית הספר החדש. גם בצוות החינוכי יש התרגשות שיא, שכן רבים מהמורים הגיעו ממוסדות חינוך אחרים.
2 צפייה בגלריה
תלמידים מהמחזור הראשון של בית הספר יצחק נבון
תלמידים מהמחזור הראשון של בית הספר יצחק נבון
תלמידים מהמחזור הראשון של בית הספר יצחק נבון
(צילום: אלעד גרשגורן)
"הבת שלי מאלצת אותי מדי שבוע לנסוע לראות את בית הספר מבחוץ. היא מתפעלת מהתקדמות הבנייה, מהעובדה שהכול חדש, ומהעובדה שהוא ממוקם בשכונה כזו יפה, שבדרך אליה רואים את הים", מספרת אחת האימהות. "העובדה שהיא לא תלמד בבית ספר ותיק בו למשל לומדים אחיה, מוסיפה עוד רובד של התרגשות. אצלנו בבית ההתרגשות גדולה".
אדוה לוי דדון, אמא של אביב, שתלמד השנה בחט"ב יצחק נבון אומרת: "אנחנו בציפייה גדולה לקראת זה, מאמינים במחלקת החינוך, מאמינים באלי עמיר, זכינו בו ובצוות המקצועי ואנחנו יודעים שעשו את מירב המאמצים לגייס את החומר האנושי הטוב ביותר. למרות האכזבה הראשונית והציפייה להגיע לתיכון חדרה, אני חושבת שבסך הכול זה יצא לטובה. אני סומכת על מי שנמצא שם".

2 צפייה בגלריה
אלי עמיר, מנהל בית הספר החדש
אלי עמיר, מנהל בית הספר החדש
אלי עמיר, מנהל בית הספר החדש
(צילום: אלעד גרשגורן)

הבת, אביב דדון, שתלמד בכיתת הדיפלומטיה מספרת על ההתרגשות: "אני כבר מאוד רוצה להתחיל ללמוד, לראות מי יהיה המורה שלי ומי ילמד איתי בכיתה. נכון שזה קצת יותר מלחיץ שאנחנו השכבה הראשונה, אבל זה גם משהו שנראה שיהיה כיף, כי אנחנו נהיה הכי גדולים, אני מתרגשת להכיר חברים חדשים ואני חושבת שהכול יהיה בסדר ובסוף כולם יהיו חברים של כולם".
אורית לוי בן-ארוש, שבתה הבכורה יובל תלמד השנה בחט"ב יצחק נבון מוסיפה: "אני קצת חוששת. אנחנו לא כל כך יודעים לקראת מה אנחנו הולכים. אבל ראיתי את הסרטון שמנהל בית ספר שלח וזה הוריד במשהו את מפלס הלחץ. יחד עם זאת החשש קיים, כי אנחנו לא מכירים את טיבו של בית ספר עדיין, זה קצת רחוק ממה שציפינו ויש עדיין בנייה וגם הצוות החינוכי בהקמה. אז אנו מקווים שיהיה בסדר ויובל תסתגל וגם אנחנו לאט נסתגל לרעיון. היא הבכורה שלי, מה שמעלה עוד את רף ההתרגשות".
קראו גם:
הבת יובל בן ארוש: "בתחילה היינו במתח מה יהיה ואיך יהיה ומנהל חדש ועולים לחטיבה שזה מרגש בפני עצמו. אני מתרגשת מאוד מסיום בית הספר היסודי ומעבר לחטיבה, מתרגשת לפתוח את השנה ומצפה לזה, וגם להכיר חברים חדשים. בכיתה שלי ילמדו גם חברים שזה מקל מאוד על ההסתגלות. אני חושבת שזה יתרון שאנחנו נהיה השכבה הראשונה והכי בוגרים בבית ספר. אני מאמינה בלחשוב טוב, ויודעת שיהיה טוב".
ראש העירייה בפועל ניר בן חיים בירך את התלמידים הנרגשים: "אני נרגש לקראת פתיחת חטיבת ביניים חדשנית במערב העיר המסמלת אבן דרך משמעותית במערכת החינוך בחדרה. אני בטוח שמנהל החטיבה החדש אלי עמיר עם צוות המורים יובילו את בית ספר להישגים גבוהים והצלחות תוך בניית קהילה בית ספרית ערכית ומכילה. כל מי שיגיע לתיכון נבון ירגיש את ההשקעה הרבה, במבנה מרשים וחדש שיספק לתלמידיו סביבת לימודים מודרנית המותאמת למאה ה-21".
לעדכונים: חדשות חדרה