המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח בעקבות גופת גבר שהתגלתה בשעות הצהריים ברחוב חובבי ציון בחדרה.
2 צפייה בגלריה
זירת הרצח בחדרה
זירת הרצח בחדרה
זירת הרצח בחדרה
(צילום: דוברות המשטרה)
מהמשטרה נמסר כי לפני זמן קצר התקבל דיווח בגין חשד לאירוע אלימות בתוך דירה בחדרה. עוד נמסר כי "שוטרי תחנת חדרה שהוזעקו למקום איתרו גופה של תושב המקום, גבר כבן 80, ועצרו גבר בחשד למעורבותו באירוע".
למיינט חדרה נודע כי החשד הראשוני הוא לרצח בתוך המשפחה. על פי החשד הבן רצח את אביו וניסה לפגוע באימו. השוטרים שהגיעו לזירה עצרו אותו.
מדוברות מד"א נמסר: "בשעה 14:00 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על גבר שנמצא מחוסר הכרה בדירה ברחוב חובבי ציון בחדרה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר בן 80 ללא סימני חיים וקובעים את מותו. טימור".

2 צפייה בגלריה
כוחות משטרה בזירת הרצח
כוחות משטרה בזירת הרצח
כוחות משטרה בזירת הרצח
(צילום: דוברות המשטרה)

פראמדיק מד"א מחמד קייסי סיפר: "כשנכנסנו לדירה ראינו את הגבר כשהוא מחוסר הכרה. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

קראו גם:

מהמשטרה נמסר: "מפקד מחוז חוף, ניצב דני לוי סיים לפני זמן קצר הערכת מצב בהשתתפות סגל הפיקוד של המחוז, מפקד מרחב מנשה, נצ"מ שלומי בן שושן ונציגי תחנת חדרה יחד עם גורמים מקצועיים בה החליט על חקירת האירוע ביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב מנשה. מפקד המחוז שיבח את השוטרים שהוזעקו למקום, חתרו למגע תוך מספר דקות, פרצו את הדלת והצילו את חייה של האם ששכבה על הרצפה ומעליה רכן החשוד שחנק אותה כהסכין לידו".
פורסם לראשונה: 14:52, 27.08.23