החיים של חיותה הלוי בת ה-80 מחדרה התהפכו בשבעה באוקטובר. אחותה, חנה קציר (77) תושבת ניר עוז, נחטפה לעזה וכך גם בנה של חנה, אלעד קציר (47) אף הוא תושב ניר עוז. בעלה של חנה, רמי קציר ז"ל.
2 צפייה בגלריה
חיותה הלוי עם תמונות אחותה ואחיינה. "היא נראתה מאוד רזה, כבויה"
חיותה הלוי עם תמונות אחותה ואחיינה. "היא נראתה מאוד רזה, כבויה"
חיותה הלוי עם תמונות אחותה ואחיינה
(צילום: אלעד גרשגורן)
בשבועות האחרונים ניהלה הלוי מאבק למען שחרורם של השניים. והיום התקבלו בשורות טובות, כשחנה שוחררה משבי החמאס. אלעד נותר עדיין בעזה.
בריאיון ל"מיינט חדרה" לפני שבוע סיפרה הלוי על השבעה באוקטובר הנורא: "הדלקתי טלוויזיה וראיתי שקורה משהו בעוטף. מיד רצתי לטלפון ושאלתי 'חנה, מה קורה' היא השיבה שכתוב בווטסאפ הקיבוצי שיש מחבלים ליד המרפאה ואני יודעת שזה ממש סמוך אליהם. אמרתי לה 'לא יתכן'. היא אמרה שהיא בודקת והיא באמת חזרה אליי ואמרה שזה נכון. נכנסתי ללחץ וביקשתי שתיכנס לממ"ד ותעיר את רמי. בסביבות 9:00-9:30 היא אמרה שהיא נכנסת לממ"ד ומאז נותק הקשר עמה. ניסיתי בהמשך להתקשר וכל הזמן לא היה מענה. התקשרתי לבנותיה, אחת מתגוררת בחיפה והשנייה בנס ציונה, גם הן סיפרו שלא השיגו אותה. הן כן השיגו את אלעד שאמר להן שיש אצלו מחבלים בבית ושצריך חוסן ואחר כך נותק הקשר גם איתו".

2 צפייה בגלריה
אלעד קציר. פעל למען החטופים
אלעד קציר. פעל למען החטופים
אלעד קציר. עדיין בשבי החמאס
(צילום: אלבום פרטי)

למחרת השבת השחורה, התוודעה חיותה לעובדה שאחותה האהובה חנה ואחיינה האהוב אלעד, בין החטופים. "נסעתי לאחת הבנות שלה וכבר באוטו היא סיפרה לי ואז התחילו החיים השחורים שלי. מאז אין לי יום ואין לי לילה. איך אפשר להיכנס לאנשים כל כך טובים לתוך הבית, לרצוח את רמי, נפש כל כך טהורה, ולחטוף את חנה ואלעד, אנשים הכי טובים שיכולים להיות?"

קראו גם:

לאחר החטיפה הביעה הלוי חשש כבד בנוגע לגורל אחותה ואמרה כי אם לא תשוחרר במהרה, היא חוששת לחייה. היום, כאמור הגיעה הבשורה המשמחת. חנה קציר שוחררה מהשבי. עכשיו מחכים שגם אלעד ישוחרר.