זעם בג'סר א-זרקא בעקבות ביקורו אמש של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר בכפר. תושבים אמרו כי בן גביר הוא אישיות לא רצויה בכפר וכי הביקור הוא פרובוקציה של השר.


אמש, בשעות הלילה, הבחינו תושבים בג'סר א-זרקא בתנועת ערה של המשטרה ברחובות הכפר. "בהתחלה חשבנו שמדובר במבצע רגיל שעושה המשטרה מדי פעם". סיפר אחד התושבים. מהר מאוד נדהמו התושבים לגלות כי במקום נכח השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר והשוטרים שנכחו במקום סגרו את הרחובות ואבטחו את ביקורו של השר.

1 צפייה בגלריה
איתמר בן גביר
איתמר בן גביר
איתמר בן גביר
(צילום: אלכס קולמויסקי)

עדי ראייה שנכחו במקום ואף תיעדו את הביקור סיפרו כי בן גביר ירד מרכבו והתחיל להסתובב רגלית ברחובות הכפר במשך כרבע שעה עם אבטחה כבדה של המשטרה. "אף אחד לא מבין מה הוא חיפש ומה מטרת הביקור. לפחות היה צריך לתאם את הביקור עם המועצה ולא להתגנב בלילה. בן גביר אישיות לא רצויה וכל מה שהוא מחפש זו רק פרובוקציה".
ה"ביקור" עורר סערה וזעם בקרב תושבים שתיארו אותו כצעד פרובוקטיבי שלא בא לטובת הכפר והתושבים. ראש מועצת ג'סר א-זרקא, השיח' מוראד עמאש אמר בזעם כי אף גורם לא תיאם את הביקור הזה והוא בעצמו לא ידע עליו קודם לכן. "זו עוד פרובוקציה של השר בן גביר, מה הוא מחפש? הוא אישיות בלתי רצויה".

קראו גם:

ראש המועצה לשעבר, עז אלדין עמאש, אמר כי לפי הבדיקה שערך מדובר בביקור מתוכנן מראש ומי שהתלווה אליו היו חרדים שרכשו דירות בפרויקט הבניה על חוף הים.
פורסם לראשונה: 12:50, 24.01.24