אבל כבד בישיבת ההסדר בגבעת אולגה. אחד הנרצחים בפיגוע היום ליד חווארה הוא יגל יניב (21) תלמיד ישיבת ההסדר בשכונה, שתכנן בסוף השנה להתגייס לסיירת.
1 צפייה בגלריה
יגל יניב. "היה ילד מדהים"
יגל יניב. "היה ילד מדהים"
יגל יניב. "היה ילד מדהים"
(צילום: אלבום פרטי, באדיבות הישיבה)
היום בשעות הצהריים פתח מחבל באש מרכב נוסע בסמוך לחווארה. מהירי נרצחו האחים יגל והלל יניב מהר ברכה. בשנה וחצי האחרונות למד יגל בישיבה בגבעת אולגה.
הרב אפרים ג'יאמי ראש ישיבת ההסדר ספד ליגל בכאב רב: "יגל הוא אישיות מיוחדת, כשמו כן הוא. גילה חברות, אכפתיות, למד תורה והתעלה, עשה קניין גדול בעולם התורה, תוך כדי מעמקים בנפש ואכפתיות מעולם התורה. הוא תכנן לגדול עוד ותכנן בסוף השנה להתגייס לאחת הסיירות. יגל היה הדבק של החבורה. עם ישראל חזר לארץ ישראל והגיע להשרות שכינה וזה כולל מאבקים גדולים על ארץ ישראל. על פי חז"ל לא ניתנה לנו ארץ ישראל אלא על ידי ייסורים והייסורים הם שלנו, של משפחתו, של העם כולו. הוא היה יתד משמעותי מאוד בישיבה שלנו. בכאב הגדול הזה, אנו מקווים להיות עם אחד".
קראו גם:
מאור לוי אב הבית בישיבה: "יגל זכה ללמוד אצלנו בשנה וחצי האחרונות והיה ילד מדהים ביותר, אוהב להתנדב ולעזור בכל דבר בישיבה. הוא סייע לי רבות בכל מה שקשור לקניות לשבתות לישיבה ובכלל היה ילד מדהים. התחושה מאוד קשה בישיבה בכל פעם שיש פיגוע. יש צער וכאב על כל יהודי שחי בארץ, לומד בה ומקדש את ארץ ישראל, אז קל וחומר על תלמיד שלנו שלמד כאן, שהכרנו. הצער עמוק וגדול מאוד".
לעדכונים: חדשות חדרה