אבנר פרחי, מי שכיהן ב־15 השנים האחרונות כיו"ר ועד ההורים של בית הספר מדעים ויהדות בחדרה, פורש מתפקידו.
1 צפייה בגלריה
אבנר פרחי
אבנר פרחי
אבנר פרחי
(צילום: יאיר שגיא)
קראו עוד:

בעבר כיהן פרחי גם בוועדים של ישיבת "בית שמואל" ואף של גני ילדים אותם פקדו ילדיו, והוא סוגר 30 שנה של פעילות ציבורית בנושא ועדי בתי ספר, כשאחרון ילדיו סיים את לימודיו במערכת החינוך.
לאחרונה התקיים בבית הספר "מדעים ויהדות" טקס הוקרה מרגש לפרחי על פועלו ארוך השנים, במהלכו נשאו דברים הרב בנצי נורדמן, חבר מועצת העיר ומי שעומד בראש עמותת מדעים ויהדות, ומנהלת בית הספר חגית אביר.
פרחי הבטיח כי ימשיך בפעילות ציבורית: "אני חבר הנהלה בוועד למען החייל בחדרה, עד לפני כשלושה שבועות שימשתי כחבר דירקטוריון בעמותת פנאי העיר בעיר במשך שתי קדנציות ואני משמש גם כיו"ר 'ארגון ילדי תימן בישראל'. זה לא שפתאום נהיה לי הרבה זמן פנוי".
יש לך איזה טיפ ליו"רים של הנהגות עיר בבתי ספר?
"המוטו שלי כיו"ר ועד היה להשאיר את הניהול בידי ההנהלה שמוסמכת בזה ולעזור לה בכל הקשור לבעיות שצצות מידי פעם בבית הספר. בנוסף, לגייס את ההורים כשיש בעיות יוצאו דופן בבית הספר, אבל לא להתערב להנהלה ביום יום שלה".
פרחי מספר כי סיום תפקידו ב'מדעים ויהדות' חותם תקופה, מאחר ובמקביל לפרישתו מבנה בית הספר "פאר עם" בו למד כנער
וכיום שייך ל"מדעים ויהדות" נהרס לאחר 70 שנים לשם הקמת תיכון: "זה קטע מרגש, אני מסיים פעילותי במקום הזה וככה גם המבנה הזה, שאני מכיר בו כל בלטה, זו נוסטלגיה, וזה בהחלט חותם פרק בחיי".
לעדכונים: חדשות חדרה