תושב חדרה טוען כי אוים על ידי פקח עירייה לאחר שהתלונן על דוח חניה שקיבל.
1 צפייה בגלריה
דוח חניה
דוח חניה
דוח חניה
(המחשה: אלכס קולומויסקי)
קראו עוד:
לדבריו, החנה את רכבו ברחוב בעיר וקיבל דוח חניה. לאחר שהופתע מהדוח, משום שלא ידע כי מדובר באזור מע"ר (מרכז עסקים ראשי) ותהה על פשרו, לדבריו הפקח נזף בו וביקשו שיסור לראשית הרחוב ויראה כי קיים שלט המורה על כך שמדובר במע"ר.
"נשאתי עליי קניות מרובות, כי בדיוק שבתי מהסופר, ולא יכולתי ללכת לקצה הרחוב כדי לבחון האם יש שם באמת שלט, אבל הפקח לא התרצה ואמר לי שאם לא אלך, הוא ייתן לי דוח נוסף. כל הדרך חזרה לכיוון הבית חששתי שבאמת יופיע לי איזה דוח נוסף של 200 שקלים. אני מבין שכנראה חניתי במע"ר, אני לוקח אחריות, לא ידעתי ולא היה לי מושג שזה אזור סחר ומע"ר, והייתי בטוח שעם תו התושב, זה בסדר גמור לחנות שם בכחול לבן. אני מקבל את זה שכנראה טעיתי. אבל מכאן ועד לאיים עליי שאם לא אלך לראות שיש שלט, אקבל דוח נוסף בצורה אקראית ושרירותית, המרחק רב".
התושב סיפר כי פנה לעיריית חדרה והתלונן על התנהלות הפקח: "חשבתי לעצמי, איך היה מגיב להתנהגות כזו קשיש או קשישה, נהג חדש, נער או נערה והבנתי שכדאי שאתלונן כדי שהתנהלות כזו לא תחזור על עצמה".
מהעירייה נמסר: "עבודת הפיקוח העירוני נעשית על מנת לשמור על הסדר העירוני ורווחת הציבור. במקרה המדובר הדוח ניתן כדין בהמשך לעבירת החניה שבוצעה. פנייתו של התושב באשר להתנהלות הפקח הועברה לבחינת הגורמים המוסמכים ותטופל בהתאם להחלטתם".
לעדכונים: חדשות חדרה