כתב אישום הוגש בבית משפט השלום בחדרה, נגד שלושה תושבי בסמת טבעון, בשנות העשרים לחייהם, שעל פי החשד גנבו שני ממירים קטליטיים מרכבים בבנימינה ובזכרון יעקב.

כך נגנבו הממירים הקטליטיים
(צילום: באדיבות דוברות המשטרה)

על פי המתואר בכתב האישום הצעירים קשרו קשר לבצע גניבות של ממירים קטליטיים מרכבים שונים ולצורך קידום הקשר ומימושו הצטיידו בכלים שונים בהם כלים ייעודים כמו מברגה נטענת, מסוריות, מגבה לרכב ומגבה עגלה.
על פי כתב האישום בוצעו העבירות בתאריך 15/12/22 כשבשעה 13:40 הגיעו הנאשמים לחניון תחנת הרכבת בבנימינה, ממנו גנבו את הממיר הקטליטי הראשון: "בנסיבות אלו ניסרו הנאשמים ממיר קטליטי מרכב, באמצעות כלי הפריצה ותוך גרימת נזק לרכב... הכניסו את הממיר לרכב ונסעו", נטען בכתב האישום והובהר כי שווי הנזק שנגרם לרכב הוא כ-5,000 שקלים. לנאשמים מיוחס בעקבות כך, עבירות של פירוק חלקים מרכב, חבלה במזיד ברכב וקשירת קשר לעשות פשע

1 צפייה בגלריה
אחד הממירים שנגנבו
אחד הממירים שנגנבו
אחד הממירים שנגנבו
(צילום: דוברות המשטרה)

מכתב האישום עלה כי מיד לאחר הגניבה הזו, בשעה 14:00, הגיעו לחניון הסמוך למפעל "בית אל" שבזכרון יעקב, שם ניגשו לרכב מסוג מזדה: "בנסיבות אלו אחד מהם יצא מהרכב פתח את מכסה המנוע שלו, עמד מולו ותצפת על הסביבה... נאשם נוסף נכנס תחת הרכב וניסר את הממיר הקטליטי עם כלי הפריצה תוך גרימת נזק לרכב", כך נטען בכתב האישום. "הם הכניסוהו לרכבם ונסעו מהמקום עד שנעצרו על ידי כוחות משטרה בכביש הסמוך למחלף אליקים לכיוון צפון".
קראו גם:
גם במקרה זה, נאמד הנזק שנגרם לרכב השני בכ-5,000 שקלים. שני הממירים נמצאו ברכבם של הנאשמים.
לעדכונים: חדשות חדרה