שבועיים וחצי לאחר קטטת דקירות בחדרה, הצליחה המשטרה להגיע לשמו של החשוד בדקירה. מדובר בבן 19 לפני גיוס ללא עבר פלילי שנעצר.
1 צפייה בגלריה
דקירות בקטטה
דקירות בקטטה
דקירה בקטטה
(צילום המחשה: שאטסרטוק)
קראו עוד:
ביום שני לפני שבועיים וחצי (18.10.21), התחוללה קטטת רחוב בצומת הרחובות תרנ"א ואחד העם בסמוך למרכז העיר חדרה. לדברי המשטרה במקום היו בין 5-6 מעורבים בקטטה שבמהלכה אחד מהמעורבים נדקר ברגלו. מאחר וכל המעורבים התפזרו עד להגעתה של המשטרה, החקירה החלה באמצעות תחקורו של הנדקר. המשטרה הצליחה להגיע למספר שמות של אנשים החשודים במעורבות או היו במקום, והם נחקרו ושוחררו.
במהלך החקירה עלה שמו של החשוד שנעצר. מיד ברגע ששמו התגבש בחקירה, הוא אותר. מדובר בבחור בן 19 ללא עבר פלילי ולפני גיוס, אשר מתגורר בסמוך למקום הקטטה.
הבחור העצור מכחיש כל קשר לאירוע, אבל שופט השלום בחדרה יעקב גולדברג שבחן את תיק החקירה שהוגש לעיונו קבע כי אין מנוס מהשארתו של החשוד לעוד 5 ימי מעצר נוספים.
"קיים חומר ראיות הקושר את העצור למיוחס לו במידה העולה בהרבה על המינימום הנדרש בהארכת מעצר ראשונה", ציין השופט, "לא נעלמו מעיני גילו הצעיר ועברו הנקי, אולם באלה אין די כדי להצדיק שחרור לחלופת מעצר, זאת בהינתן המסוכנות והחשש לשיבוש חקירה".
לעדכונים: חדשות חדרה
פורסם לראשונה: 12:32, 07.11.21