רס"ן רועי צ'אפל מזכרון יעקב(25) מפקד פלוגה בסיירת נח"ל נהרג בלחימה בדרום.
1 צפייה בגלריה
רועי צ'אפל. כאב גדול
רועי צ'אפל. כאב גדול
רועי צ'אפל. כאב גדול
(צילום: דובר צה"ל)
באתר מועצת זכרון יעקב נכתב: "בצער עמוק וביגון קודר המועצה המקומית זכרון יעקב מודיעה על נפילתו של סרן רועי צ'אפל ז"ל, מ"פ עורב נח"ל, בנם של אורית ומשה ואחיהם של שחר ואוהד, נכד לחדווה צוק, בן 25 בנופלו".
בשנה שעברה בראיון טלויזיוני לערוץ 14 על מבצע "עלות השחר" סיפר צ'אפל ששהה בגזרת עזה: "צה"ל במערכה נגד הג'יהאד האיסלמי ברצועת עזה. הלחימה כרגע היא בהגנה על יישובי העוטף. תפקידנו הוא תמיכה בכל המערכת שעיקרה מהאוויר אבל גם ביבשה שקורית בתוך הרצועה".
על השאלה האם הם ערוכים לחדירה והסתננות של גורם עוין שעלול לאיים על בטחון התושבים השיב: "אנו ערוכים, זה מה שאנו עושים בהכנות לתעסוקה, כל יום, כל שעה, זה הלחם והחמאה שלנו". בהמשך סיפר על המורל הגבוה של הלוחמים.

קראו גם:

רועי הוא בוגר הפנימיה הצבאית לפיקוד חיפה. בהיותו בכיתה י"א (בשנת 2015) סיפר באתר הפנימיה כי הגיע ללמוד שם כדי למצות את יכולותיו: "באתי לפנימייה למצות את עצמי ויכולותיי עד תום. רציתי למצוא מקום שבו אוכל לקבל כלים בשביל להשפיע ולהנהיג. האימון שהכי אהבתי היה אימון לוחמה בשטח בנוי, לוחמה בסבך ולוחמה תת קרקעית (מנהרות) למדנו איך לפתוח (זיגים) להיכנס לחדרים, מעצר חשוד ועוד".