עשרות תושבים משכונת גבעת אולגה, הפגינו אתמול בחוף הים, במחאה על היעדר הפיקוח ואכיפה באזור החוף.
1 צפייה בגלריה
ההפגנה אתמול
ההפגנה אתמול
ההפגנה אתמול
(צילום מסך מתוך עמוד הפייסבוק של צ'יקו וקנין)
קראו עוד:
ההפגנה יצאה לדרך תחת הכותרת "חוף אולגה אינו הפקר" ובמהלכה דרשו המפגינים ממשטרת ישראל "לעשות סוף להשתלטות על חוף הים ולהחזיר את הבטחון האישי".
ההפגנה התקיימה אמש בשעה 19:30 בחוף המריבה -חוף אולגה, וצ'יקו וקנין, חבר מועצת העיר מ"יחד למען אולגה" שמוביל את המחאה על היעדר הפיקוח בחוף, סיפר כי הייתה זו הפגנה משמעותית: "להפגנה הגיע חוץ מהתושבים האכפתיים גם מפקד תחנת חדרה, סנ"צ זוהר מסלואי, ועשינו סולחה בין המשטרה לבין החבר'ה שספגו בעבר בתקריות עם המשטרה, התנהגויות לא כל כך מידתיות ולכן כבר בהיבט הזה זו הייתה הפגנה חשובה שהשיגה תוצאות", אמר וקנין. "במקביל קבענו שנקדם מולו כבר בשבוע הבא את נושא הסיירת והמשמר האזרחי, ככה שאנחנו מעודדים ומקווים שסוף סוף יתחיל עידן אחר בחוף אולגה".
כזכור, מאז תחילת עונת הרחצה וביתר שאת בשבועות האחרונים נרשמו לא מעט קונפליקטים ותגרות אלימות מילולית בין האוכלוסיה היהודית לערבית בחוף הים. לטענת התושבים, דיווחים למשטרה, נענו בכך שהמשטרה הגיעה אחרי זמן רב יחסית, ככה שהאירוע בשטח הלך והסלים. במקרים אחרים טענו התושבים כי דווקא שומרי החוק, הם אלה ששילמו את המחיר, מבחינת יחס משטרתי: "כל ניסיון להעיר על התנהגות פסולה, נענה בתקיפה שכנגד, בניסיון לייצר ריב ולהסלים את המצב ולתחושתנו אם הייתה נוכחות משטרתית מרתיעה, רוב המקרים לא היו מסלימים, והתושבים היו מרגישים בטוחים בחוף הים כמו בעבר", אמר אחד התושבים.
לעדכונים: חדשות חדרה