ד"ר מרוה מטאנס, רופאת נפת חדרה, ביטלה את צו ההפסקה המנהלי שהוצא למסעדת "שווארמה דניאל", הממוקמת ברחוב הבנים 7 בפרדס חנה-כרכור.
1 צפייה בגלריה
שווארמה. המסעדה נסגרת
שווארמה. המסעדה נסגרת
שווארמה. המסעדה חוזרת לפעילות
(המחשה: shutterstock)
כזכור, צו ההפסקה המנהלי הוצא בתאריך 27/10 זאת בעקבות טענות כי בביקורת בעסק נמצאו "ליקויים תפעוליים ומבניים חמורים ומצב תברואתי ירוד ביותר, המסכנים את בריאות הציבור באופן חמור ומיידי. נוכח הממצאים האלו קיים חשש ממשי כי בהיעדר צו סגירה תהווה האכילה במקום סכנה מיידית לבריאות הסועדים".
בין היתר נטען כי: "המקום היה מלוכלך מאוד, המקררים, הדלתות, שולחנות העבודה, הברזים והרצפה היו שומניים ועם לכלוכים ישנים ויבשים. במקררים נמצאו בשרים שלא ראויים למאכל. הבשרים נזרקו בצו השמדה על ידי הווטרינר".
עוד נטען כי "המצב המתואר מהווה סכנה מיידית לבריאות הציבור"
אתמול הודיעה ד"ר מטאנס כי צו ההפסקה מבוטל ונימקה: "אני מבטלת את הצו לאור ממצאי הביקורת החוזרת שנערכה בעסק ביום 1/11/23 על ידי מפקחים בכירים לבריאות הסביבה בלשכת הבריאות הנפתית חדרה. בביקורת נמצא כי הליקויים המהותיים, אשר היוו עילה להוצאת הצו תוקנו ולכן הוסרה הסכנה לבריאות הציבור".

קראו גם:

לסיום כתבה ד"ר מטאנס: "מובהר כי במידה ובביקורות הקרובות יימצאו ליקויים חוזרים מסוג הליקויים שהיוו עילה להוצאת הצו, אוציא צו הפסקה מנהלי ללא שימוע נוסף".