לאחרונה הציגה עיריית חדרה את תוכנית הניקיון החדשה: "חדרה מתקדמת בניקיון". התוכנית גובשה על ידי הצוות המקצועי בעירייה בהובלת אגף שפ"ע ומציגה תפיסת הפעלה חדשה שאמורה לשפר דרמטית את יכולת העיר להתמודד עם אתגר הניקיון.
1 צפייה בגלריה
מכונות הניקיון החדשות של חדרה
מכונות הניקיון החדשות של חדרה
מכונות הניקיון החדשות של חדרה
(צילום: אלבום פרטי)
קראו עוד:
בין היתר, במסגרת התוכנית חולקה העיר מחדש לשלוש גזרות – מערב, מרכז ומזרח, כך שלכל אזור יוקצו מכונות ניקיון שיופעלו על ידי צוות ייעודי, דבר שיאפשר מתן מענה מקצועי, מהיר ויעיל.
במרכזה של התכנית עומדת הגדלה משמעותית של מספר מכונות הניקיון שיפעלו בעיר מ-8 מכונות ניקיון ל-22 מכונות ו-4 רכבי שטיפה. מדובר על מכונות חדשות ומשוכללות בגדלים שונים, שישמשו לשטיפה, טאטוא וניקיון רחובות וכבישים הן בצירים הראשיים של העיר והן בתוך השכונות. כמו כן, רכבי השטיפה החדשים יצוידו בעגלה לאיסוף פסולת ובמכשירי ניקיון לשטיפה בלחץ מים המיועדים לניקיון המרחב הציבורי: מדרכות, מתקני משחק, ספסלים, לוחות מודעות ועוד. כמו כן, מכונות הניקיון מאובזרות באמצעי ניטור מתקדמים שמעניקים תמונת מצב עדכנית באשר למסלול הניקיון. למעשה, לאור ההגדלה במספר מכונות הניקיון, רוב עבודת הניקיון בעיר תתבסס על שטיפה בשילוב ניקיון פיזי.
ניר בן חיים, מ"מ ראש עיריית חדרה בפועל: "ניקיון העיר הוא אחד השירותים החשובים ביותר שמעניקה רשות מקומית לתושביה, ומשפיע במידה רבה על איכות חייהם. אנחנו נפעל להעניק לתושבים מענה מקצועי ויעיל בניקיון העיר, ובכך נעודד גם את התושבים לשמור על סביבה נקייה. אני מאמין שבחודשים הקרובים תושבי העיר יחלו להרגיש שחדרה מתקדמת גם בניקיון".
לעדכונים: חדשות חדרה