ביוזמת ובחסות סגן ראש עיריית חדרה, בועז ביטון, הושק אלבום הקלפים "עולם התורה והיהדות בחדרה", שמטרתו לעודד את התלמידים ללמידה ולמצוינות.
1 צפייה בגלריה
האלבום שיחולק ברחבי חדרה
האלבום שיחולק ברחבי חדרה
האלבום שיחולק ברחבי חדרה
(צילום: אלבום פרטי)
קראו עוד:
מדובר על אלבום קלפים, בן 36 עמודים, בו ניתן להדביק 167 קלפים ובתוכם תמונות של 131 בתי הכנסת בחדרה, 7 ישיבות, 12 כוללים, רבני העיר וראשי הישיבות. בנוסף, מובאים באלבום ברכות לילדים מאת ראש העירייה צביקה גנדלמן, סגן ראש העירייה בועז ביטון, ומנהלי תלמודי התורה בעיר.
פעילות אלבום הקלפים תימשך לאורך החורף. ילדים שישלימו את האלבום, יכנסו להגרלה גדולה בה יוכלו לזכות בש"ס (ששה סדרי משנה) עוז והדר מפואר, טיסה בשמי הארץ, אופניים מקצועיות, ורחפן משוכלל.
סגן ראש העירייה בועז ביטון הסביר: "כבר מעל שנה בה אנו עסוקים בנגיף הקורונה, והשגרה הלימודית איננה כימים רגילים בשל הסגרים. מצאנו לנכון להפיק פרויקט זה, בכדי לעודד ולדרבן את התלמידים, להשקיע בלימודים ולעודד התמדה ומצוינות".
עוד סיפר ביטון כי היוזמה נולדה בתקופת השיא של הקורונה, במהלכה ילדים רבים הסתובבו ללא מעש ועלה הצורך למצוא פתרון חינוכי, ערכי ולימודי עבורם. הרעיון שהגה, נועד לחבר את התלמידים, על ידי משחק וחוויה למורשת העיר, להכיר להם את בתי הכנסת הרבים בעיר, וכך גם את הישיבות והרבנים הפועלים בה.
הפרויקט מתוקצב על ידי עיריית חדרה כשאת האלבום והקלפים, לא ניתן יהיה לרכוש והם יחולקו ללא עלות בתלמודי התורה "חפץ חיים" ו "להורות נתן", בסניפי 'אבות ובנים – ילדי מרן' הממוקמים ברחבי העיר וכן יחולקו לילדי החוגים של מרכז הפנאי 'מורשת ישראל'. במהלך חודשי הפעילות על האלבום ועד למועד ההגרלה, תסתובב בעיר 'ניידת ההפתעות', שתחלק לילדים פרסים ותמריצים.
לעדכונים: חדשות חדרה