ילדים ממשפחות חולי סרטן בחדרה, יתומים וילדים למשפחות נזקקות, יקבלו, לקראת שנת הלימודים, ציוד שרכשו עבורם "מתנדבי חדרה"
1 צפייה בגלריה
הציוד שקנו המתנדבים
הציוד שקנו המתנדבים
הציוד שקנו המתנדבים
(צילום: אלבום פרטי)
קראו עוד:
לצורך העניין, מינו בארגון רכזות ששוחחו עם הילדים והרכיבו עמם את רשימת הציוד המבוקשת. עבור ילדים שהתקשו לבחור, העמיד הארגון מתנדבים שיצאו עימם לחנויות וסייעו להם לבחור לעצמם ציוד כרצונם.
בשלב הראשון הובילו את המבצע צעירי "מתנדבי חדרה", חבורת בני נוער שמשקיעים מזמנם ומרצם בעשייה ההתנדבותית במסגרת הארגון. הצעירים ששו לתרום ולהתרים ציוד בסיסי מבני משפחה, שכנים וחנויות ובהמשך נכנסו לתמונה יתר המתנדבים, חלקם ברכישת ציוד לפי רשימות שהוכנו וחלקם בתרומה כספית לצורך רכישה מאורגנת.
הציוד הרב נאסף במרכז הפעולה של "מתנדבי חדרה", ושם חולק לחבילות בהתאם לבקשה של כל ילד. בשבוע האחרון החלו מתנדבי הארגון לשנע את החבילות אל בתי הילדים, שקיבלו אותן בחיוך גדול.
חזקי מנת, העומד בראש ארגון מתנדבי חדרה: "היה חשוב לנו שילדים הזקוקים לסיוע יזכו לקבל את מלוא הציוד לשנת הלימודים כמו יתר חבריהם, ולא משנה אם שנת הלימודים תיפתח במועד או שפתיחתה תידחה בגלל הקורונה. המתנדבים שלנו היו תמימי דעים שיש לדאוג לכך שכל ילד יקבל בדיוק את מה שחלם, כדי לאפשר לו להיכנס לגן או לכיתה בהרגשה שוויונית מול חבריו לספסל הלימודים".
ארגון "מתנדבי חדרה" מונה כ-700 מתנדבים בכל תחומי העשייה, התרומה והסיוע. בארגון תמהיל של מתנדבים העוסקים במקצועות שונים, מבוגרים לצד בני נוער, חילונים לצד דתיים וחרדים, וכן אנשים עם צרכים מיוחדים.
לעדכונים: חדשות חדרה