תושבים מנווה חיים דורשים להקים תחנת אוטובוס ברחוב אוסישקין.
1 צפייה בגלריה
תחנת האוטובוס בנווה חיים
תחנת האוטובוס בנווה חיים
תחנת האוטובוס בנווה חיים
(צילום: אלבום פרטי)
קראו עוד:
ברחוב המדובר בו עובר קו 13 (חוצה העיר) מכיוון מערב העיר למרכזה ולמזרחה, קיימת תחנת אוטובוס שמסומנת בעמוד בלבד ואינה מקורה. זאת בניגוד לצדו השני של הרחוב, לנוסעים ממרכז העיר, מערבה, שם קיימת תחנה מקורה, עם מקומות ישיבה.
הדבר מקשה על הממתינים לאוטובוס ובכלל זה על תלמידים הנוסעים לחטיבות הביניים ולבתי הספר התיכוניים, להמתין בתנאי מזג אוויר קיצוניים כמו חום ושרב בקיץ וגשמים ורוחות בימי החורף. בנוסף, היעדר מקומות ישיבה לממתינים לקו האוטובוס, מאתגר מאוד את בני האוכלוסייה השלישית, שמתניידים בתחבורה ציבורית. המצב כה קשה עד כדי כך שאלמוני אפילו חיבר לאחרונה באזיקון, כיסא פלסטיק לעמוד המשמש כתחנת אוטובוס.
"אנשים פשוט מנסים להקל במקצת על עצמם או על הזולת", סיפר אחד הנוסעים. "יש פה כיסא מחובר באזיקון לעמוד כמו במדינת עולם שלישי. כדי לא לעמוד ממושכות בחום הכבד, ללא סככה, מה גם שהרחוב הזה נטול מדרכות, אז זה גם לא בטיחותי. יש כאן לעיתים תלמידים בדרכם לבתי הספר, יש קשישים, שלא מכירים איך להתנהל עם אפליקציות ולבדוק מתי בדיוק הקו אמור להגיע, ולאלה מצופה המתנה ממושכת בעמידה"
נוסע אחר אמר: "אנו מצפים מהעירייה או מאגד לקחת אחריות ולייצר כאן מענה".
מאגד נמסר: "היתה בעיה בעיר בקו 13 א', לכן הוספנו לו תחנת עצירה במסלול. לגבי התחנה עצמה לאגד אין שום צד בנושא. התחנה אינה באחריותה".
מהעירייה נמסר: "הנושא יידון בתקופה הקרובה על ידי מחלקת תשתיות לבחינת פתרונות אפשריים".
לעדכונים: חדשות חדרה